0% Complete
صفحه اصلی
/
سومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
ارتــقــاي مــهـــارت رسم تقارن اشكال هندسي (تقارن چهار قسمتي) و تاثیر آن بر آموزش و یادگیری
نویسندگان :
كبري فاضلي كبريا
1
زهرا ساكتي
2
فهيمه اسماعيلپور
3
سيدهمرضيه حسيني
4
لاله اميري
5
1- آموزش و پرورش
2- آموزش و پرورش
3- آموزش و پرورش
4- آموزش و پرورش
5- آموزش و پرورش
کلمات کلیدی :
ارتــقــاي مــهـــارت، رسم تقارن اشكال هندسي، آموزش، یادگیری
چکیده :
درسپژوهي به مثابه هسته تغيير و تحول در نظام آموزشي است كه پژوهش را از درون كلاس درس شروع ميكند. هدف اين پژوهش، تقويت مهارت رسم شكلهاي متقارن و ارتباط اين اشكال با زندگي روزمره و ايجاد علاقه و توجه بيشتر در اين زمينه به محيط اطرافش ميباشد. روش پژوهش، درسپژوهي است و جامعه آماري، كليه دانشآموزان پايه دوم دبستان حضرت رقيه(س) بابل در سال تحصيلي 97-96 است. ابزار پژوهش مصاحبه، پرسشنامه و آزمون عملكردي ميباشد. نتايج حاصل از اين پژوهش نشان داد مطالب عنوان شده در فصل سوم (تقارن چهار قسمتي) گويا، جامع و كامل نبوده و دانشآموز براي حل تمرينات صفحات بعد با چالش مواجه ميشود. استفاده از تكنولوژي آموزشي كمك موثري در تفهيم مطالب آموزشي و پيشبرد برنامهي درسي خواهد داشت.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
مروری بر رویکرد آموزش ترکیبی: ارتقاء آموزش و یادگیری حضوری از طریق آموزش الکترونیک
فاطمه علی پور زاغمرزی
تاثیر متغیر سن به عنوان مولفه ای هویتی بر فرایند یادگیری زبان خارجی
سید بهنام علوی مقدم - رضا خیرآبادی
خودسازی، جوهره تربیت موفق و پرورش انسان متعادل
زهرا بی نیاز
نقش معلمان در تربیت اقتصادی،سیاسی و اجتماعی دانش آموزان
زهرا آذر
تاثیر سلامت اجتماعی معلمان بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
فاطمه کشوری محبوب
اثربخشی استفاده از بازی های آموزشی بر تقویت تفکر ریاضی در دانش آموزان ابتدایی
فاطمه عباسی
کاربرد خطوط موازی با محورها در رشته مهندسی
مریم زارع
چگونگی مدیریت دروس و فضای کلاسهای چندپایه؛ فنون و روشها ی تدریس، گروهبندی
محمد عبداللهی مقدم
مدل انگیزش ورزشی با تاکید بر ویژگیهای شخصیتی کشتی گیران استان مازندران
فریده اصغری - احمد غضنفری - طیبه شریفی - رضا احمدی
بررسی آسیب شناسی مدرسه در افت تحصیلی دانش آموزان
سمیه حسن نژاد خسروآبادی - زهرا منصور سمایی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0