0% Complete
صفحه اصلی
/
چهارمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
روش های یاددهی – یادگیری درس ریاضی در دوره اول ابتدایی
نویسندگان :
رقیه رزمی
1
فهیمه علی پور
2
سید ابراهیم موسوی
3
راضیه قلی زاده
4
1- دبستان شهدای پتروشیمی جم
2- دبستان شهدای پتروشیمی جم
3- شرکت پتروشیمی برزویه
4- دبستان شهدای پتروشیمی جم
کلمات کلیدی :
نظام آموزشی – یادگیری – ریاضیات – روش های تدریس.
چکیده :
از جمله اهداف نظام آموزشی، ایجاد تغییرات مطلوب در نگرش ها، شناخت ها و رفتار انسان ها می باشد. این پژوهش که روایی است به بررسی و تشریح روش های یادگیری- یاددهی در درس ریاضیات می پردازد و به تحقیقات کیفی و تفسیرگرایه تعلق دارد. تجربه نگارندگان مقاله طی چندین سال تدریس نشان داده است روش های غیرسنتی آموزش ریاضیات تاثیر بسیار زیادی بر معلم و دانش آموز و حتی مدرسه دارد. در اینجا ابتدا به اهمیت و لزوم شیوه های تدریس پرداخته و سپس به روش های مختلف مثال هایی از روش های تدریس ریاضیات که به یاددهی و یادگیری بهتر می انجامد می پردازیم.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی شیوه های آموزش علوم ابتدایی بر مبنای الگوی کاوشگری
مرتضی احمدی
نقش رهبری اصیل در اعتماد سازمانی و اخلاق مداری
مریم رجب زاده - نادی علیزاده
اثربخشی آموزش فنون مثبت گرا بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
معظمه صابری
شناسایی و تبیین جایگاه فناوری های نوین در فرآیند یاددهی یادگیری
سپیده شیرزادپور - مهدی کاظمی
یادگیری پایدار در آموزش ریاضی
مریم محمدزاده
بررسی معایب و مزایای آموزش مجازی در دوران اپیدمی کرونا در مدارس ایران
فاطمه ریاحی - زهرا خبری زاده جوزم
چگونه توانستم اضطراب یکی از دانش آموزان کلاسم را درپایه دوم ابتدایی، با روشهای تلفیقی کاهش و آن را بهبود بخشم؟
سمانه رحیم نژاد
نقش بازی در رشد مهارت های اجتماعی کودکان پيش دبستانی
فریبا سروری - زهره دوانلو
آسیب شناسی شیوع کووید 19 بر آموزش و پژوهش در مدارس
مهدیس شاهینی
ارزیایی مشارکت شهروندان در توسعه محیط زیست شهری با توجه به رویکردهای توسعه پایدار نمونه موردی: شهر فریدونکنار
شکرالله جعفری - محمدظاهر محمدی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0