0% Complete
صفحه اصلی
/
هفتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
چه زمانی باید حد را به حدهای چپ و راست بشکنیم؟
نویسندگان :
صادق قاسمی
1
1- دانشگاه علم و صنعت ایران
کلمات کلیدی :
حد،حد چپ،حد راست،نقطه مرزی
چکیده :
سوالی که برای همه فراگیران هنگام آموزش حد پیش می آید، «زمان شکستن حد به حدهای چپ و راست» است. در هیچ کدام از منابع، پاسخ کاملی برای آن وجود ندارد و معمولاً مدرسان نیز پاسخ دقیق و کاملی برای این سوال ندارند. در این مقاله، ابتدا مفهوم نقطه مرزی تابع بیان می شود. سپس، نقطه مرزی را به حد تابع مرتبط می نماییم. سرانجام، حدها را بر اساس نقطه مرزی به شش حالت طبقه بندی می کنیم که فقط در این حالت ها است که باید حد تابع را بشکنیم. در واقع، خلأ زمان شکستن حد با آوردن این حالت ها در بخش تدریس حد پر خواهد شد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تاثیر تغذیه در بهبود یادگیری دانش آموزان
سیده مائده زمانی - مریم قادری
روش های نوین در تدریس ادبیّات فارسی دوره ی ابتدایی
سیده مهسا جامی - مریم دیوسالار
استفاده از بازاندیشی راهی برای یادگیری مسائل پیچیده شیمی دبیرستان
فاطمه قائمی امیری - زهرا قائمی امیری
مقایسه نسبت طول انگشت دوم به چهارم و منتخبی از هورمونهای جنسی درمردان جوان تیم ملی دو و میدانی
علیرضا براری - فهیمه کلهر - آسیه عباسی دلویی
چگونه توانستم معلمان دبستان عفت را به کارگیری از فاوا(فناوری اطلاعات و ارتباطات) ترغیب نمایم»
افشانه شکری امینجان
شناسایی عوامل موثر بر توسعه مدارس هوشمند بر اساس برنامه هفتم توسعه
سمیه مشهدی آقایی - مهدی حسین زاده
چگونه توانستیم باتلفیق مطالب مجلات رشدبامطالب درسی، یادگیری را در دانش آموزان چندپایه، بهبود بخشیم؟
سپیده شیرزادپور - مهدی کاظمی
تاثیر آموزش کارآفرینی در مدارس
سمانه شاه حسینی - مهسا بیشه کلایی - مریم توکلی - ججت الله سیفی
تولید انرژی الکتریکی با بهره گیری سلول های خورشیدی کوانتومی
محمدرضا اکبری - خسرو جلالی
بررسی رابطه میزان مشارکتی بودن مدیریت با رضایت شغلی آموزگاران مدارس غرب استان مازندران و تاثیر مثبت آن در روند آموزش
زینب دلیرکوهی - مرضیه دلیرکوهی - موسی مجدی - آرزو عشوریان - فاطمه شکوهی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0