0% Complete
صفحه اصلی
/
پنجمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
آموزش مجازی در دانشگاهها و مدارس
نویسندگان :
نگار رشید
1
محمد آقاجانپور عمران
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی مازندران
2- آموزش و پرورش محمودآباد
کلمات کلیدی :
فضای مجازی، آموزش مجازی، مزایا، معایب ، یادگیری، راهکار، کیفیت بخشی
چکیده :
به علت شیوع ویروس کرونا بخش بزرگی از آموزش در جهان به فضای مجازی منتقل شده است. این موضوع باعث بروز چالشهای زیادی شده است. البته ناگفته نماند که فرصت های جدیدی را نیز ایجاد کرده است. در این مقاله نویسندگان برآنند که به بیان محاسن و چالش های آموزش مجازی و راهکارهایی برای کیفیت بخشیدن به آموزش مجازی بپردازد که در بهبود تدریس یاددهی و یادگیری مؤثر است؛ چراکه آموزش مجازی هرچند فن آوری های به روز در اختیار داشته باشد شاید نتواند کیفیت آموزش حضوری را در پی داشته باشد. بنابراین برای بهبود شرایط تدریس بهترین کار این است که مزایا و معایب این روش را بدانیم و روی مزایای آن کار کرده و برای پیشرفت و رفع معضلات آن بکوشیم.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تاثیر استفاده از وسایل کمک آموزشی دریادگیری دانش آموزان ابتدایی پایه ششم مدرسه ی آزادگان شهرستان بهارستان یک درسال تحصیلی 1403-1402
سپیده قادری - رقیه شاملی تطفی - آتوسا سادات قریشیان
گنجاندن آموزش مهارتهای مدیریت استرس در برنامه درسی: تأثیرات، چالشها و رویکردها
فاطمه دشتکی
خلاقیت و نوآوری دو عامل مهم کارآفرینی
صدیقه حدادفر
آموزش و پرورش و مقابله با آسیب های رسانه های نوین (تاکید بر قدرت نرم انقلاب اسلامی)
افسانه بانی گل - سید جواد مومنی - مریم بادبر
احسان، مسقط ضمان قهری
سیمین امینی زارع
ﻳﺎﺩﮔﻴﺮی ﺗﺮکیبی؛ نقش و کارکرد در توسعه ی کیفیت ﻓﺮﺁﻳﻨﺪ ﻳﺎﺩﺩﻫﻲ - ﻳﺎﺩﮔﻴﺮی
الهام حسنانی - امید اسلامی
بررسی تاثیرروش های تدریس پژوهش محور بر میزان خودکارامدی معلمان استان ایلام
بهمن غلامی - مریم رشید نهال - بهروز قاسمی
پیش پردازش داده های دانش آموزان جهت پیش بینی موفقیت در درس هندسه با استفاده از هوش مصنوعی
مونس باقری
بررسی عوامل زمینه ای کیفیت بخشی آموزش درس تربیت بدنی با تأکید بر کتاب راهنمای معلم
هانیه هامونی - مریم نیکبخت - سپیده سهرابی - کیمیا کاهنی
اثرآموزش مهارتهای اجتماعی بر زندگی و مهارت های ارتباطی دانش آموزان
شعله امانی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0