0% Complete
صفحه اصلی
/
هشتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
چگونه توانستم علاقه به نظم پذیری را در دانش آموزان پایه ششم شهید اکبرپور ساری را نهادینه سازم .
نویسندگان :
سعید شعبانی آستانی
1
فاطمه زهرا ظاهری
2
1- ازاد
2- ازاد
کلمات کلیدی :
دانش اموز – نظم و انضباط – نهادینه کردن
چکیده :
بدون شك به منظور تدریس ونیل به اهداف آموزش و پرورش، وجود شرایطی لازم می باشد، از جمله این شرایط می توان به نظم حاكم بر كلاس به عنوان فاكتری مهم اشاره نمود، زیرا كلاسی كه در آن اولین گام یادگیری (یعنی نظم وانضباط و مشاركت در فعالیت و جلب توجه فعال شاگردان) اعمال نگردد، به یقین نتایج مطلوبی نخواهد داشت. روش های كلاس داری ونظم كلاس در ایجاد انگیزه برای یادگیری دانش آموزان بسیار موثر می باشد. اینجانب سعید شعبانی آستانی و فاطمه زهرا ظاهری در سال تحصیلی 1403-1402 در پایه ششم مدرسه شهید اکبرپور ساری مشغول به تدریس بودیم .مشکلی که با آن مواجه بودیم ، رعایت نکردن نظم و انضباط در سرکلاس در هنگام تدریس معلم راهنما بود . با مشاهده این وضع تصمیم گرفتیم بوسیله یک پژوهش این مشکل را برطرف سازیم .با تجزیه و تحلیل اطلاعات با روش هایی همچون تقویت اعتماد به نفس ، ایجاد ارتباط و دوستی و تغییر روش تدریس و دادن مسئولیت برقراری نظم ، نظم پذیری را در آنها نهادینه کردیم.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تحلیل مدل رگرسیونی رهبری معنوی و سلامت سازمانی اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام
سعید کولیوندی - عباس درخشان سامانی - محمد قادریان - مهدی افضلی بهلولی
نقش قرض الحسنه ها دراقتصاد مقاومتی
علیرضا ولی پوربابلی - نفیسه سلیمانی امیری
گروه های معلمان هم رشته در فضای مجازی ، جایگزینی مناسب برای دوره های آموزش ضمن خدمت معلمان
شایان نصرالهی - ملاحت کیالاشکی
تاثیر تصویر سازی مثبت بر افزایش یادگیری دانش آموزان در دروس مشکل (مطالعه موردی دبستان پسرانه چمران زاهدا ن)
زهرا ابراهیمی شاهرودی - مریم نوری ورمال - مژگان شادوند - منیره سنچولی
رابطه بین فرزند پروری به سبک مقتدرانه و میزان اجتماعی شدن دانش آموزان ابتدایی دوره دوم منطقه بهارستان یک، مدرسه وحدت، سال تحصیلی 1403 – 1402
فاطمه عسگری - عسل مصری - خدیجه آذری
مروری بر مزایا ، موانع وچالشهای فناوری اطلاعات وارتباطات درآموزش وپرورش ایران
نرجس سلیمانپور - سلمان حیدری
بررسی مفاهیم علم اطلاعات و دانش شناسی درکتاب های درسی مقطع راهنمایی سال تحصیلی1391-1392
صغرا پرویزشاهی - صفیه طهماسبی لیمونی
بررسی مزایا و معایب آموزش مجازی
هانا پیری تیتکانلو
بررسی تأثیر هوش مصنوعی در فرآیند تعلیم و تربیت
فاطمه حاجی پور اسی - آرزو رنجبر - حوا ابراهیمی
تحلیل محتوای کتاب درسی ریاضی اول ابتدایی سال 96-97 با روش تحلیل محتوا خلاقیت گیلفورد
احسان عمویی اسرمی - مسعود اسلامی کلیجی - فاطمه ملک شعبانی - محمد امین رحیمی - حسین سیف الله پور
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0