0% Complete
صفحه اصلی
/
ششمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
بازی ، کاتالیزگر زنگ علوم و ریاضی
نویسندگان :
الناز خلیلی اولم
1
نادره حمیدی
2
1- اداره اموزش و پرورش ناحیه یک بندر عباس
2- اداره آموزش و پرورش فریدونکنار
کلمات کلیدی :
تدریس تعامل محور، تفاوت فردی، تدریس با بازی، علوم، ریاضی
چکیده :
با توجه به اینکه دنیای امروز دنیای جذابیت های فراوان سمعی و بصری برای تمام گروه های سنی است و دانش آموزان نیز از این قاعده مستثنا نیستند ، نیاز است که معلمان و مجریان تعلیم و تربیت نیزبا بکار گیری روشهای جدید تدریس و علی الخصوص روش های تدریس تعامل محور مثل تدریس با بازی بیش از پیش دانشآموزان را به محیط آموزشی و کلاس و درس علاقه مند کنند، از طرفی عامل مهم دیگر که بکار گیری روش های مختلف تدریس را می طلبد ، تفاوت های فردی بین دانش آموزان است. عدالت آموزشی ایجاب میکند که هیچ دانش آموزی بخاطر تفاوت در توان یادگیری از آموختن و کسب نمرات خوب و شکوفایی و رشد استعداد هایش بی بهره نماند . در این مقاله به اهمیت و لزوم روش تدریس با بازی که از تدریس های تعامل محور میباشد پرداختیم و با ذکر دو نمونه ی تجربه شده و ارائه راهکارهای مفید تلاش کردیم که قدمی در راستای تحقق این مهم برداریم
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
مقایسه ای بین روش های تدریس مبتنی بر انتقال مستقیم و مبتنی بر تعامل در امر آموزش
سیده رقیه علوی - الناز خلیلی
طراحی لباس با الهام از نقوش هندسی ارگ بم
فرشته حبیب زاده
نقش سواد فناوری در بهبود شایستگی های تحصیلی و تدریس دانشجومعلمان
مریم منصورسمائی - کیمیا صفرپور کاکرودی
بررسی اثر بخشی آموزش مهارت های تاب آوری خشم بر تاب آوری خشونت در تعارضات بین زوجین شهر میاندوآب
حانیه کریمی
رابطه بین فرزند پروری به سبک مقتدرانه و میزان اجتماعی شدن دانش آموزان ابتدایی دوره دوم منطقه بهارستان یک، مدرسه وحدت، سال تحصیلی 1403 – 1402
فاطمه عسگری - عسل مصری - خدیجه آذری
نقش دانش آموختگان هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش در توسعه اشتغال جامعه
محسن غلامی - الهه کشاورز
بررسی تعلیم و تربیت از دیدگاه پست مدرنیسم هنری ژیرو
امیر فیاض - عادل شمشیریان - مهشید فیاض - رویا رجب زاده - صبا قربانیان فرد
نقش شادی و نشاط در محیط مدرسه و سلامت روان دانشآموزان
شایسته محجرخیری - مهدیه تیرگرفاخری - سمیه محسنینژاد درکابیوری
بررسی تاثیر گذاری شیوه های آموزش علوم اجتماعی بر ارتقای سلامت اجتماعی دانش آموزان (مورد مطالعه دانش آموزان ناحیه ی ۴ آموزش وپرورش شهرستان مشهد)
ایمان ابراهیمی نوری - امیرمحمد دنکوب - یاسین یزدی
گذار از اقتصاد نفتی به اقتصاد دانش بنیان؛ راهبردهایی برای نظام ملی نوآوری در ایران
حیدر نجفی رستاقی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0