0% Complete
صفحه اصلی
/
هفتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
حل مسائل درصد خلوص با کسرهای تبدیل تنها در یک خط
نویسندگان :
علیرضا ناصری مود
1
1- اداره آموزش و پرورش ناحیه2 کرمان
کلمات کلیدی :
درصد خلوص،معلوم مسئله،مجهول مسئله،کسر تبدیل
چکیده :
دانش آموزان همواره برای حل کردن مسائل با دشواریهایی مواجه هستند. وجود عبارت درصد خلوص در مسائل موجبات القای عدم توانایی در حل مسائل درصد خلوص را در آنها نمایان می کند. در این مقاله نویسنده معتقد است می توانیم دانش آموز را با مسیر و تکنیک جدیدی در حل مسئله آشنا کنیم. بطوریکه مسائل در سه دسته درصد خلوص برای عبارت معلوم مسئله، درصد خلوص برای عبارت مجهول مسئله و زمانیکه خود درصد خلوص مجهول مسئله است تقسیم بندی می شود. سپس از طریق یک آموزش پویا، جذاب و خلاقیت محور با تعریف یک ساختار واحد برای حل مسائل درصد خلوص، سعی در همگرایی روش حل ارائه شده برای تمامی مسائل آن می شود.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
چگونه توانستیم، رفتارهای نامطلوب از جمله دزدی باران دانش آموز پایه ی سوم ابتدایی را بهبود بخشیم؟
معصومه احمدی براورسان - طاهره احمدی براورسان
رابطه بین فرآیندهای مدیریت دانش با عملکرد و جو سازمانی نوآورانه در مدارس آموزش و پرورش ناحیه دو ساری
مهدی عالیشاه
خلاقیت نواوری در نظام های اموزشی
فهیمه ولی پور خلیلی - معصومه آقاجانی
تدوين مدلي جهت تبيين هويّت در ارتباط با آسیب های اینترنتی دانش آموزان و ارائه راهکارها
مهدی خدادادی - شهربانو مهدویان - محمدباقر فرقانی اوزرودی
چگونه توانستم با اقدامات انگیزشی روند یادگیری دانش آموزان را در شرایط کرونایی بهبود ببخشم؟
مهناز خنیفر
Pointwise Lagrange Functors for a Composite, De Moivre–Hadamard, Positive Homeomorphism
Ghorban Ghasemi - Kamran Rahimi moghadam
یاددهی – یادگیری به سبک معکوس
علی اکبر کریم پور - هادی کازرونی شامیری
تاثیر رضایت شغلی معلمان ریاضی در بکارگیری روش های نوین تدریس
فاطمه احمدی راد - نادره حمیدی
بررسی تاثیر آموزش مهارت ارتباط موثر بر مقبولیت اجتماعی و دانش آموزان مقطع ابتدایی
ناهید کریمی فرد - عهدیه زال نژاد
عملگر پوشیده شده توابع لگاریتمی خاکستری
داود درویشی سلوکلایی - سیده کبری حسینی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0