0% Complete
صفحه اصلی
/
هشتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
بررسی تاثیر آموزش مهارت ارتباط موثر بر مقبولیت اجتماعی و دانش آموزان مقطع ابتدایی
نویسندگان :
ناهید کریمی فرد
1
عهدیه زال نژاد
2
1- آموزش و پرورش چالوس / دانشگاه آزاد چالوس
2- آموزش و پرورش شهرستان چالوس
کلمات کلیدی :
مهارت ارتباط موثر،مقبولیت اجتماعی،حرمت خود،دانش آموز
چکیده :
هدف از انجام این پژوهش بررسی تاثیر آموزش مهارت ارتباط موثر بر مقبولیت اجتماعی و دانش آموزان مقطع ابتدایی بود. این پژوهش، تحقیقی توصیفی است و به بررسی مطالعات انجام شده در داخل و خارج از کشور در این حوزه پرداخته است. نتایج بررسی های انجام شده نشان داد: مهارت های ارتباطی در کلاس درس و مدرسه برای تعامل با دانش آموزان بسیار حیاتی هستند، زیرا ذات آموزش آنها را میطلبد. معلمان، مسئول درک، تجزیه و انتقال اطلاعات پیچیده به دانش آموزان هستند به 9نحوی که باید توجه آنها را جلب نموده و نحوه انتقال درست پیام ها را به آنها آموزش دهد. باید دانش آموزان آموزش ببینند تا بتواند پیام خود را به دیگران منتقل کنند. اگر کودک بتواند پیام خود را به دیگران تفهیم کند، افکار و ایدههای کودک به طور مؤثر منتقل خواهد شد. عدم موفقیت در این مهارت، شکست اهداف فردی یا حرفهای به دنبال خواهد داشت.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
مقایسه گرایش به اعتیاد دانشآموزان دبیرستان های امام خمینی و ستایش شهر زاهدان
مهرداد جهاندیده - پرهام رزگی
هوش مصنوعی در تدریس ریاضی
کوثر رضایی
مقایسه دو پروتکل تمرینی تعادلی و مقاومتی بر کارایی عملکرد مچ پا در والیبالیست های غیرنخبه با بی ثباتی مزمن مچ پا
حمیدرضا قزلسفلو - آرمین حیدری - امیرمحمد حیدری
یادگیری معکوس
زهره سربندی فراهانی
آموزش مهارتهای مدنی و حقوقی برای منابع انسانی
مهلا یعقوبی - علی رزاقی
بررسي تأثير فناوري هاي اطلاعاتي بر آموزش در مدارس
امین شیرزاد - روح الله رضایی - سیده مریم موسوی - نرگس موسوی
مدلسازی ساختاری تفسیری عوامل موثر بر آموزش مربیان ورزشی
دکتر عظیم صلاحی کجور - دکتر سید حسین علوی
بررسی راهکارهای مدیریت و برنامه ریزی اثر بخش در مدارس با هدف اجرایی با هدف اجرای سازی سند تحول بنیادین
محبوبه مدرسی - اعظم غلامی لله مرزی - مهجبین محمدی کیادهی - نرگس قناد معلم کلایی
بررسی ارتباط فرهنگ سازمانی بر جامعه پذیری دانش آموزان پسر متوسطه اول ششتمد
مهدی باعثی
تأثیر استقلال شغلی بر عملکرد سازمانی معلمان
رضا براری - شکوفه انصاری - حسن اکبرزاده روشن
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0