0% Complete
صفحه اصلی
/
نهمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
آینده یادگیری: چگونه فناوری آینده آموزش را شکل می دهد؟
نویسندگان :
علیرضا سلطانی نظیر
1
کلثوم اصفهانی
2
ناصر سام دلیری
3
1- آموزش و پرورش چالوس
2- آموزش و پرورش چالوس
3- آموزش و پرورش چالوس
کلمات کلیدی :
آموزش،فناوری،آینده یادگیری،آینده آموزش
چکیده :
با پیشرفتهای چشمگیر در فناوری، نظامهای آموزشی در حال تحول اساسی هستند. از آموزش آنلاین و پلتفرمهای آموزشی گرفته تا استفاده از هوش مصنوعی، واقعیت مجازی و یادگیری تطبیقی، فناوری فرصتهای جدیدی را برای بهبود فرآیندهای یادگیری فراهم کرده است. هوش مصنوعی با شخصیسازی یادگیری، به معلمان و دانشآموزان این امکان را میدهد که مسیر آموزشی هر فرد را متناسب با نیازها و تواناییهای او تنظیم کنند. همچنین، فناوریهای واقعیت مجازی و افزوده تجربههای آموزشی جذاب و تعاملی ایجاد کردهاند که به دانشآموزان این امکان را میدهد تا مفاهیم پیچیده را بهصورت عملی تجربه کنند. با وجود این تحولات، چالشهایی همچون فاصله دیجیتال و نیاز به آموزش معلمان در استفاده مؤثر از فناوری همچنان وجود دارد. در نهایت، آینده آموزش بهطور فزایندهای به سمت استفاده از فناوریهای نوین حرکت خواهد کرد، اما برای بهرهبرداری کامل از این تغییرات، توجه به مسائلی چون دسترسی برابر و کیفیت آموزش ضروری است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
نقش مشاوره در مدرسه شاد و سلامت روان
حسین رضائی مردانقم
چگونه دانش آموزان ریاضی می آموزند ؟
زهرا مشایخی فیروز - الهه عبدالهی
عملگر پوشیده شده توابع لگاریتمی خاکستری
داود درویشی سلوکلایی - سیده کبری حسینی
حرفه ای گرایی در مدیریت ورزشی
معصومه بزرگی - سهیلا نور تیلوری - فائزه شیرج کلاری - معصومه پلنگیان
روش هاي استفاده از اوقات فراغت دانش آموزان از ديدگاه اسلام
محمدرضا محمدزاده رهنی - حسن فریدی
نقش ایثار اجتماعی در تحقق فرهنگ اقتصاد مقاومتی
مهدی کهنسال - عاطفه مجدی
بررسی عوامل موثر بر مدیرت مصرف انرژی در فضاهای آموزشی با محوریت مدارس ابتدایی آموزش و پرورش سبزوار
مرضیه هاشم آبادی
اثربخشی توانبخشی شناختی مبتنی بر ذهن آگاهی در خودکارآمدی دانش آموزان دوره دوم ابتدایی
طاهره توفیقی
مقایسه محتوای کتاب های درسی علوم تجربی ششم ابتدایی ایران، هندوستان، ترکیه و آمریکا بر اساس سودمندی محتوا، هدف های آموزشی، شکل و خصوصیات ظاهری
مریم نظری - ائمه صادق کوهستانی
بررسی رابطه سبک یادگیری تلفیقی هنر و ریاضی و اثر آن بر عملکرد دانش آموزان استثنایی ابتدایی
ابوالفضل وصالی امید
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0