0% Complete
صفحه اصلی
/
هفتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
یادگیری مستمر و اهمیت آن در بهبود رشد ذهنی در فراگیران ایرانی
نویسندگان :
بهرام مقدس
1
1- آموزش و پرورش محموداباد - مازندران
کلمات کلیدی :
یادگیری،یادگیری مادام العمر،ضرورت یادگیری،آموزش،یادگیری بزرگسالان،ادگیری مستمر
چکیده :
یادگیری مادام العمر شکلی از آموزش خودآغازی است که بر رشد فردی متمرکز است. در حالی که هیچ تعریف استاندارد شده ای از یادگیری مادام العمر وجود ندارد، معمولاً به یادگیری هایی اشاره می شود که خارج از یک مؤسسه آموزشی رسمی مانند مدرسه، دانشگاه یا آموزش شرکتی رخ می دهد. یادگیری مادامالعمر مفهوم پیگیری آموزش اضافی و توسعه مهارتهای بیشتر فراتر از آموزش رسمی یا اجباری یک فرد است. این مقاله به اهمیت این نوع یادگیری به روش توصیفی و کتابخانه ای پرداخته و بر اساس آن توصیه میشود مدیرانو تصمیم گیرندگان در سطوح مختلف آموزشی به این نوع رویکرد آموزشی اهمیت داده و برنامه هایی را مدون سازند تا یادگیرندگان در سطوح مختلف به این مهم در طول زندگی دست یابند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
نگرشی بر صور فلکی
سید امیرعلی سید صالحی - سجاد جویا
اثربخشی شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی در بهبود وضعیت فراخنای توجه و اضطراب دانش آموزان مبتلا به اضطراب فراگیر
نجمه صابری - زهرا صابری - لیلا صابری
آشکارسازی مکان خطا با استفاده از تئوری ماشین های بردار پشتیبان
سهیل رنجبر - حسن زارع
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی براساس روش ویلیام رومی
مرزبان ادیب منش - علی امیری
ساخت گرایی در آموزش طبقه بندی عناصر شیمی
زینب رضوانی
آموزش مجازی در دانشگاه ها و مدارس
محسن معتمدی - محمدرضا محمدزاده رهنی
شناسایی مولفه های مدرسه تراز اسلامی در اسناد تحولی آموزش و پرورش
مریم انصاری - رسول باقری
پیش بینی اعتیاد به اینترنت بر اساس ویژگیهای شخصیتی و احساس تنهایی
رقیه علیمردانی - محمد عباسی - حمیدرضا فریدی - حسن فریدی
بررسی تاثیر تغذیه زنگ تفریح بر پوسیدگی دندان دانش آموزان مقطع ابتدایی
بتول فرضی مقدم - جعفر بطر بسطامی - مرضیه زرودی
استفاده از اقدام پژوهی برای مشارکت فعال دانش آموزان در فعالیت های گروهی
سیده بتول حسینی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0