0% Complete
صفحه اصلی
/
نهمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
معرفی یک شیوه جدید نمره دهی و ارزشیابی
نویسندگان :
فهیمه حقانی
1
1- آموزش و پرورش خمین
کلمات کلیدی :
شیوه،جدید،نمره دهی،ارزشیابی
چکیده :
در این مقاله یک شیوه نمره دهی را معرفی شد که هدف آن انعکاس سطح فهم دانشآموزان از مفاهیم و محتوای درس و نیز بررسی و کنترل و تغییر رفتارهای دانشآموزان در فرآیند یاددهی-یادگیری و همچنین تغییر معنای نمره از میانگین وزنی بدست آمده در تکالیف مختلف به اندازه گیری مهارتها و میزان تسلط دانشآموزان بر محتوای درس می باشد . در شیوه جدید میزان تسلط دانشآموز بر کل محتوای درس در نمره دهی مؤثر است. در این مقاله به این نتیجه رسیدم که با استفاده از این روش میتوانیم عملکرد دانشآموزان را بهتر بررسی کنیم و مشاوره مناسب را به ایشان ارائه دهیم. علاوه بر این روش جدید تقویت کننده و پرورش دهنده رفتارهای مؤثر بر یادگیری میباشد
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
مشارکت اجتماعی زنان و برقراری تعادل در فرصت ها
باقر تسلیمی - مهدی کهنسال - عاطفه مجدی کفش گری
بررسی اثرات بکارگیری ابعاد مدل CRM بر عملکرد بازاریابی (مورد مطالعه: مشتریان بیمه پاسارگاد شمال کشور)
فاطمه روحی
مروری بر امنیت شغلی وکلای دادگستری
حسین صیاد - سیمین امینی زارع
برنامه ویژه مدرسه بستری برای ارتقای سواد مالی و تصمیم گیری های مالی
زهرا صادقی سرخنی - فضه بهرامی دونچالی
بررسی اثربخشی آموزش مهارت های مبتنی بر تعهد و مسولیت پذیری بر معنای تحصیلی و احساس تعلق تحصیلی در دانش آموزان دختر پایه ششم ابتدایی شهرستان سرپل ذهاب
فرنوش رمضانی - نازیلا خطیب زنجانی
طراحی و توسعه دستگاه جلوگیری از برخورد خودرو با موانع
حنانه شهبازی
بررسی و شناسایی عناصر برنامه درسی از دیدگاه مکاتب رئالیسم و پراگماتیسم
آمنه مهدی زاده
الزامات طراحی فضای آموزشی معلولین با رویکرد طبیعت گرایی
مبینا روحی
: بررسی عوامل موثر در عدم استفاده معلمان مقطع ابتدایی شهر خدا بنده از مواد کمک آموزشی
اکرم میرمحمدی
بررسی تاثیر روش قصه گویی بر مهارت حل مسئله در کودکان 4 تا 6 سال شهرستان کلاردشت
فریده اصغری
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0