0% Complete
صفحه اصلی
/
نهمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
نقش روش های تدریس جذاب بر مشارکت و یادگیری بهتر دانش آموزان
نویسندگان :
زهرا قلی زاده
1
1- آموزش پرورش آمل
کلمات کلیدی :
روش تدریس،جذاب،مشارکت،یادگیری،دانش آموز
چکیده :
پژوهش حاضر با هدف شناخت و بکارگیری روش های تدریس جذاب بر مشارکت و یادگیری دانش آموزان، از نوع توصیفی و به روش کتابخانه ای تهیه شده است. در تدریس خلاق تمام تمرکز بر روی روشهای تدریسی است که با روحیات دانش آموزبیشترین سازگاری را دارد. حقیقت این است که روشهای تدریس سنتی خسته کننده و آزاردهنده هستند و برای اکثریت قریب به اتفاق دانش آموزان، هیچ جذابیتی ندارند. با توجه به گردآوری های انجام شده از دیگر منابع می توان دریافت استفاده از ابزارهای جذاب و سرگرم کننده مانند بازی های آموزشی، انیمیشن ها و شبیه سازی ها، یادگیری مبتنی بر بازی، یادگیری تجربی، فعالیت های گروهی و تکنیک های مشارکتی، استفاده از فناوری های نوین آموزشی می تواند فرایند یادگیری را برای دانش آموزان لذت بخش تر کند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
Finding modern solutions for coupled Maccari’s system with complex structure with rational techniques
Sayyed masood Zekavatmand jazy - Mohammad bagher Ghaemi - Javad Vahidi
فعالیت های فوق برنامه در دانشگاه فرهنگیان
سیده بتول حسینی
چگونه توانستم با تلفیق درس و بازی دقت ،توجه و تمرکز دانش آموزان را به یادگیری افزایش دهم؟
سیده ریجانه هاشمی - مجید الیاسی کلهودشتی
اثر بخشی آموزش مهارت جرات ورزی بر کمرویی دانش آموزان دوره دوم ابتدایی
لیلا ولی پور - سیده فاطمه زهرا ذبیحی - حکیمه ضامنی جعفرکلائی
تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات در برنامه درسی
رقیه بیات
شناسایی مولفه های ارتقاء کیفیت آموزشی در دوره های تحصیلات تکمیلی در آموزش عالی
الهه کشاورز - احمدرضا اوجی نژاد - مهدی حاجی زاده - لیلا بهزادی
نقش معلمان در ارتقای فراشناخت دانشآموزان در آموزش ریاضیات مبتنی بر حل مساله
حمیده عبدالهی لاشکی - سیما سیمیاری
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه سوم ابتدایی از منظر فعال و غیر فعال بودن رر اساس روش ویلیام رومی در سال تحصیلی ۹۹_۱۳۹۸
فاطمه سبزی دیلمی - حدیث احمدیان
آموزش زبان فرانسه با استفاده از ساختار فارسی و انگلیسی
رزیتا عیلانی
بررسی بد فهمی های دانش آموزان پایه دهم مدرسه شهابی سیمرغ در مباحث کتاب درسی ریاضی دهم
فاطمه یوسف زاده درزی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0