0% Complete
صفحه اصلی
/
هشتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
آموزش و پژوهش در دانشگاه و مدارس
نویسندگان :
فاطمه غلام پور
1
معصومه مسعودی
2
فهیمه غلام پور
3
1- آزاد قائم شهر
2- دانشگاه ازاد بابل
3- ازاد محموداباد
کلمات کلیدی :
آموزش،پژوهش،مدارس،دانشگاه ها
چکیده :
در رابطه با موضوع آموزش و پژوهش در دانشگاه ها و مدارس و بررسی روابط و تاثیرات آنها بر روی هم جای بسی تامل است . پژوهش گران همواره بررسی های علمی و پژوهشی خود را در این رابطه در معرض مخاطبین قرار داده اند. در مقاله حاضر تلاش شده است که این موضوع بیشتر و دقیق تر بسط داده شود. در عصر پیشرفته کنونی که با انفجار اطلاعات و جمعیت و پیشرفت های علمی و فناوری، همراه می باشد، آموزش همراه پژوهش تنها راه حلی است که هر شهروندی را قادر می سازد تا به طور موثر در توسعه کشورش سهیم باشد. فناوری جدید نه تنها می تواند بر موانع ایجاد شده فائق آید، بلکه می تواند تغییرات اساسی در شیوه آموزش ایجاد کند . آموزش همراه با پژوهش یک نوع شیوه ی آموزش است که بر پایه ی سیستم های رایانه ای، اینترنت، نرم افزارها و برنامه های متفاوت می باشد و مزایایی مانند فعال شدن بیشتر فراگیران و معایبی مانند مشکلات اینترنتی است. این آموزش در صورت توجه و حمایت کافی و برنامه ریزی دقیق برای پیشرفت آن بسیار کارآمد خواهد بود.امروزه شیوه آموزش مجازی، پدیده ای نو محسوب میشود و هنوز در بسیاری از نقاط جهان ناشناخته مانده یا شناخت اندکی از آن وجود دارد. مباحث آموزشی از جمله ارکان حائز اهمیت است که تعبیه ی زیرساخت های متناسب با بستر جامعه برای پیشرفت و ارتقای آن ضروری است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی مقایسه ای یادگیری الکترونیکی مبتنی بر رویکرد سازنده گرایی با یادگیری مشارکتی بر میزان شادکامی دانش آموزان
شقایق رضاپناه - فاطمه دهقان - اویس حمیدی - علی مهری - اسماعیل قنبری
عدالت آموزشی
فاطمه مقصودی - مهدی عباسی مود - سمانه مقصودی - امیرحسین عباسی مود
تحلیل تجربه پذیری در اشعار حافظ با تکیه بر اشعار ترغیبی
وحیده برزه - سید سروش ساداتی جمالی - عشرت السادات بابایی
بررسی تاثیر و نقش هوش مصنوعی بر کتاب درسی
فهیمه رضایی - کیان فقیه عبدالهی
جایگاه آموزش محیط زیست در برنامه درسی مقطع ابتدایی نظامآموزشی ایران
سجاد هدایتیان
بررسی نقش فناوری اطلاعات در تحقق و پیشبرد راهبردهای اقتصاد مقاومتی
علی توسلی - نگین صادقی
بررسى آبیارى قطره اى از نظر مالى ، زمان و رطوبت خاک
سینا کریمی منش - ایرج علی اکبری - رسول شریفی نجف آبادی - امیرعباس کمال زاده
نقش معلم در تقویت هوش هیجانی دانش آموزان و تاثیر آن در کاهش اضطراب
سحر کاظمی سرشت - فاطمه صابر ازموده - نازی مرتاض خو
چگونه توانستیم دانش آموزان را با قلب و انواع رگ آشنا کنیم؟ (درس پژوهی)
محبوبه مراد زاده جدول نو - زهرا خانه گیر - ملیحه براهویی - زینب جرگه - اطهره زابلی - مهدی خانگیر
عوامل اثرگذار افزایش نقش معلم در فرآیند یاددهی - یادگیری
مینا خانپور درکا - فریده فراحی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0