0% Complete
صفحه اصلی
/
چهارمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
یادگیری معکوس
نویسندگان :
زهره سربندی فراهانی
1
1- فردوسی مشهد
کلمات کلیدی :
یادگیری، یادگیری معکوس، پروژه محور
چکیده :
یادگیری معکوس روشی که برای علایق و احساسات دانش آموزان ارزش بیشتری قایل است. همچنین این شیوه به تسلط بر محتوا قبل از این که خلاقیت و ارزیابی آغاز شود نیاز ندارد اما دسترسی به محتوا را در هر زمان که به آن نیاز است فراهم می کند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی مبانی نظری شایستگیهای مربوط به متخصصان تکنولوژی آموزشی
محسن عفتی - فریده فلاح - طاهره عادلی - رضا پاشا
بررسی همبستگی عوامل موثر بر توسعه ورزش همگانی در کشور عراق
سیدحسین علوی - لبیب اسعد شاطی
رابطه بین سبکهای مدیریت کلاس درس و ادراک از محیط کلاس درس با اشتیاق تحصیلی دانش آموزان دختر پایه دهم متوسطه شهر مسجدسلیمان
گل ناز بارانی
تبیین ارتباط انگیزش مشارکت ورزشی بر اساس دانشآفرینی در ورزش در دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه تهران
سید مرتضی طباطبائی فاخر
خلاقیت، نوآوری و کارآفرینی
زینب سام دلیری
مدیریت استفاده از تلفن همراه توسط دانش آموزان در کلاس درس
فاطمه سیر - سمیرا حسن زاده - فاطمه شاکری - سیده زهرا میربابایی - زبیده احمدی
الگوی رابطه ای کمال گرایی مثبت و منفی با اضطراب دانش اموزان فرزانگان1 ساری
معصومه اندی - مریم صدرآرا - آزاده خائفی
بررسی عوامل موثر برکیفیت روابط معلم بادانش آموز
مریم خواجوند کوهپر
بررسی اثر بخشی روش تدریس مبتنی بر هنر در درس ادبیات فارسی دوره متوسطه دوم شهر چمستان
عقیل غلامی - رقیه ثقفی
نقش فناوری در آموزش ریاضی دوره ی ابتدایی
سجاد هدایتیان
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0