0% Complete
صفحه اصلی
/
هفتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
نقد بررسی و تحلیل کتاب علوم دوره ابتدایی کودکان با نیازهای ویژه
نویسندگان :
غزاله دانشور
1
1- دانشگاه فرهنگیان - پردیس بنتالهدی صدر رشت
کلمات کلیدی :
علوم تجربی،محتوا درس،ساختار کتاب،اهداف آموزش
چکیده :
هدف از آموزش علوم تجربي ،آموزش پديده هایي است كه در زندگي روزانه مشاهده مي شوند.در همه نظام هاي آموزشي جهان ،آموزش ويادگيري علوم تجربي از جايگاه ويژه اي برخوردار است.کتاب های درسی، مفاهیم و تصاویر آن ها مهم ترین و اصلی ترین منبع ارتباطی، در مورد جهان پیرامون، زمینه های اجتماعی، اخلاقی، قومی و فرهنگی است. برای دانش آموزان، در سنین دبستان تصاویر مهم تر از متن کتاب، برایشان می باشد. مخصوصاً برای دانش آموزان کم توان ذهنی که خواندن، برایشان مشکل تر از، دیگر دانش آموزان است. روش انجام این پژوهش به صورت مراجعه به مقالات و منابع معتبر می باشد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
اثربخشی درمان شناختی رفتاری بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان در دوران پساکرونا
مهناز عباسیان قهنویه
شناسایی تربیت زیست محیطی دانش آموزان در نظام آموزش وپرورش
عصمت زارعی برافتاب - سلمان محمودی - لقمان محمودی
نقش آموزش و پرورش در ارتقا حقوق شهروندی
مریم فرج زاده - مینا فرجی
بررسی تأثیرکیفیت زندگی کاری بر استرس شغلی (مورد مطالعه: آموزش وپرورش شهرستان محمودآباد)
شهلا زرجام
تاثیر فضای مجازی بر کارآفرینی آموزشی
نادی علیزاده - سید سودابه میرانی
مدل رگرسیونی نوآوری در مدارس و انگیزش مشارکت ورزشی با نقش میانجی حمایت اجتماعی در معلمان تربیت بدنی شهر بیرجند
حمیده اسدزاده - امین امانی - سیده معصومه همایونی بائی
آموزش الکترونیکی رویکرد اثر بخش ایجاد انگیزه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در یادگیری ریاضی
مهدی خدادادی - مریم ساجدی رئیسی
تحلیلی بر نظریه های یادگیری ریاضی APOS و SOLO
سعید حق جو - ابراهیم ریحانی
بررسی افت تحصیلی دانش آموزان و ارائه راهکار به منظور مقابله با آن
ملیحه صادقی - ابراهیم صادقی
مقایسه پیشرفت تحصیلی در نتیجه آموزش حضوری وآموزش مجازی در بین دانش آموزان پسر دوره اول متوسطه ناحیه 2 شهرستان ساری در دوران تحصیلی کرونایی
فاطمه شکری - اسحق علی خطابی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0