0% Complete
صفحه اصلی
/
هفتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
جایگاه نظارت و راهنمایی در آموزش و پرورش
نویسندگان :
پرویز پارسایی
1
عزت الله ملک پور افشار
2
1- آموزش و پرورش
2- دانشگاه فرهنگیان
کلمات کلیدی :
نظارت و راهنمایی،دذس،منتهد
چکیده :
هدف اصلی پژوهش حاضر جایگاه نظارت و راهنمایی در آموزش و پرورش است که به صورت نظری با بهره مندی از منابغ ومقالات مرتبط با موضوع در آذر ۱۴۰۱انجام شد ،هدف نظارت و راهبری آموزشی پیشبرد اهداف آموزش وپرورش و کمک به مربیان است،نظارت و راهنمایی آموزشی به اصلاح یادگیری و تدریس می پردازد بناراین نباید نگاه تحمیلی باشد چرا که ماهیت اصلی رابطه معلم و راهنمایی برپایه ی تعامل است هدف از این نوع نظارت و راهنمایی در مدارس بالا بردن کیفیت آموزش از طریق رفع مشکلات معلمان و دانش آموزان بود. راهنمایی و هدایت معلمان و سپس دانش آموزان به عنوان بخش مهمی از فرایند آموزش و یادگیری مورد توجه نویسندگان و کارشناسان آموزش و پرورش قرار گرفت نظارت و راهنمایی آموزشی از وظایف کلاسیک میدان آموزشی تلقی می شود
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
کشف طرحوارههای ذهنی دانشآموزان دختر سال هفتم و هشتم درباره مغناطیس
سوده رضوانی نسب - منصور وصالی
ارتباط روانشناسی بالینی در سلامت روان و پیشرفت تحصیلی
سمیه باقری چشمقان - زهرا شادفر
ارتقاءمهارت های دانش آموزان با استفاده از برنامه درسی مبتنی بر بازی های آموزشی
ماریا بدیعی
بررسی تجربه در فلسفه جان لاک
امیر فیاض - عادل شمشیریان - مهشید فیاض - رویا رجب زاده
تاثیر رضایت شغلی معلمان بر انگیزش شغلی آنان
فرزاد عصمتی - مرتضی خیر آبادی - عرفان شعبانی - سیدعلی اصغر پرستاران - علی گرجی پور شوبی
مقایسه پیشرفت تحصیلی در نتیجه آموزش حضوری وآموزش مجازی در بین دانش آموزان پسر دوره اول متوسطه ناحیه 2 شهرستان ساری در دوران تحصیلی کرونایی
فاطمه شکری - اسحق علی خطابی
آموزش مجازی(مزایا، معایب و تکنیک ها)
زهرا میناوی
پذیرش فایده و استفاده از فناوری اطلاعات سلامت
هستی مهدی نژاد دوغیکلا - منور قلی زاده
اعداد اعشاری در ریاضیات مدرسه ای ایران
مریم محمدی
افق نخبه پروری کودک و نوجوان در مدارس و آسیب شناسی نخبه کُشی (فیلم انجمن شاعران مرده در بوتة نقد اِلیتیسمِ ویلفردو پارتو)
سارا ذبیحی - سیدطاهر قادری
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0