0% Complete
صفحه اصلی
/
سومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
اعداد اعشاری در ریاضیات مدرسه ای ایران
نویسندگان :
مریم محمدی
1
1- فرهنگیان زنجان
کلمات کلیدی :
بدفهمی ، اعداد اعشاری ، تیمز ، دانش آموزان
چکیده :
عداد اعشاری یکی از مباحث پایه ای در ریاضیات مدرسه ای است . این اعداد طی چند پایه کلاسی ، که شروع آن دوره ابتدایی است معرفی می شوند وبعد از آن ، به عنوان یکی از مفهوم ها وابزارهای مفید و قابل توسعه ، در سراسر برنامه مورد استفاده قرار می گیرد . در این مقاله که به روش توصیفی انجام شده است ، ضمن مروری کوتاه بر پیشینه اعداد اعشاری ، عملکرد دانش آموزان ایرانی در بخش اعداد اعشاری در مطالعات تیمز به تحلیل و بررسی برخی از بدفهمی های دانش آموزان از اعداد اعشاری در پایه پنجم ابتدایی و بیان توصیه های آموزشی پرداخته شده است و با توجه به تحلیل انجام شده بیشتر بدفهمی ها از طریق تدریس فعال و مناسب قابل رفع می باشد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
نقد و بررسی و تحلیل محتوای آموزشی کتاب هدیه های آسمانی دوره دوم ابتدائی
جواد فرامرزی - سبحان عسکری
روانشناسی پیاژه و ارتباط آن با آموزش و پرورش
مریم شورج سمائی - سمیه حسن نژاد خسرو آبادی
بررسی مزایا ومعایب فناوری اطلاعات در یاددهی و یادگیری
سپیده سلمانی ملک کلایی
بررسی نقش و جایگاه صنایع دستی در پیشرفت امور اقتصادی و اجتماعی کشور
نرجس نامدار واسکسی
ارتقای امنیت اینترنت اشیاء صنعتی با کمک زنجیره بلوکی
رحیم اصغری
نقش هندسه در فن آوری و مهارت زندگی
مریم یعقوبی - سمانه مت میر
تبیین رابطه سرمایه روانشناختی و چابکی سازمانی با نقش میانجی مدیریت دانش در معلمان تربیتبدنی شهر ایلام
نسرین رحمی - مهین خیراللهی پور - الهام خوشنودی
رابطه بین خواب و سلامت روان: بررسی تأثیر خواب کافی بر خلق و خو و عملکرد شناختی
فاطمه قارداشی عمران - امیرابوالفضل ذاکری
راهکارهای برطرف کردن ضعف املای دانش آموز کلاس چهارم مدرسه پسرانه شریعتی شهر زرین رود
سمیه بیگدلی
جایگاه تحقیق و پژوهش در مدارس ، چالش ها و ضرورت ها
حسن خواجوند - سیاوش غلامی - لیلا خوئی - زهرا خوئی - سمیه نجار
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0