0% Complete
صفحه اصلی
/
هشتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
بررسی تفکرات جامعه در رابطه با مدیریت بازاریابی در ورزش
نویسندگان :
مهدیس دلفان آذری
1
فاطمه شجاع شفیعی
2
هدیه بهادری
3
مریم رستم پور
4
1- موسسه آموزش عالی شفق
2- موسسه آموزش عالی شفق
3- موسسه آموزش عالی شفق
4- موسسه آموزش عالی شفق
کلمات کلیدی :
انجمن های برند آنلاین جوامع برند
چکیده :
تحقیقات در مورد جوامع برند در دو دهه گذشته رشد کرده است.امروزه بسیاری ازسازمان های ورزشی اگر نگوییم بیشتر جوامع اختصاصی برند را سرگرم می کننداین مقاله به دنبال توسعه تفکر جامعه در زمینه مدیریت و بازاریابی ورزشی است.مقالات کلیدی در مورد جوامعه برند از مجالات پیشرو در این زمینه شناسایی بررسی و مشارکت اصلی آنها تقطیر شده است.با استفاده از ادبیات حوزه های مجاور.هفت حوزه تحقیقات آتی پیشنهاد می شود.جامعه بسیازید.ارزشیابی ازجامعه ایجاد قابلیت های جامعه.حل معمای مشارکت جامعه. تمرکز بر شیوه های مشارکت موثر جامعه.تحلیل چرخه زندگی کامل جامعه.وانجمن برای 3.0این مقاله تعدادی توصیه برای تحقیقات آتی در مورد جوامع برند در مدیریت ورزشی و بازاریابی نمایش می گذارد.که دانشمندان را قادر می سازد تا دانش راهم برای تحقیق و هم برای تمرین پیش ببرند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
اثربخشی بازی درمانی شناختی- رفتاری بر اختلال یادگیری ریاضی دانش آموزان اول ابتدایی
سید معصومه حسینی
ضرورت فعال سازی آموزش ریاضی به شیوه الکترونیکی در مدارس
مرتضی گرزین نژاد
بررسی عوامل طلاق عاطفی بین زوجین
فرحناز بابویی
نقش تکنولوژی آموزشی در فرآیند یاددهی-یادگیری با میانجی سواد اطلاعاتی شهرستان محمودآباد
ام البنین فلاح
رابطه آینده نگری و کیفیت آموزش عالی در زیست بوم جدید
رویا باباتبار - مهسا غلامحسین زاده
مراحل مهندسی پژوهش
کمیل براری
استفاده از فناوری های نوین در آموزش ریاضی
سوگند ربیع پور
اثرگذاری میل کردن صبحانه بر میزان پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
محمد قربان پور - علی ابراهیمیان - سعید مهدی پور - محمدباقر ابدی
بررسي صلاحيت هاي حرفه اي معلمان در آموزش موثر علوم تجربي و رياضي
فاطمه عبدالمحمدی - احسان غلامی - مهدی شریفیان
تبیین ارتباط فناوری اطلاعات و بهرهوری سازمانی با نقش واسطه ای یادگیری سازمانی در دبیران تربیتبدنی شهر بیرجند
نرگس فروتن - مریم صحرانورد - صفورا کدخدازاده
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0