0% Complete
صفحه اصلی
/
چهارمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
مراحل مهندسی پژوهش
نویسندگان :
کمیل براری
1
1- داشکده فنی محمودآبتد
کلمات کلیدی :
فرایند پژوهش ، نوآوری و ابتکار ، مهندسی پژوهش
چکیده :
آموزش پرورش درتمام سطوح خود هدفی بالاتر از پژوهش ندارد،وآموزش عالی وسطوح تکمیلی رابدون آن تصوری نیست.امروزه در مرکز دانشگاهی درسی به عنوان پایان نامه یا رساله پژوهشی در پايان هر دوره آموزشي ارائه ميشود و يا اينكه دانشجويان سطوح عالي سعي مكنند تلاش هاي علمي خود رادر قالب مقالات علمي در مجلات معتبر و كنفرانس هاي بين المنلي انتشار دهند ويا اينكه تحقيقات جامع وگسترده تر به صورت كتاب هاي علمي و آموزشي به چاپ ميرسنانندالبته روش هاي انجام تحقيق هنوز هم كما بيش براي دانشجويان روشن نيست و ناتواني از تحقيق يكي از مشكلات عمده آنان است و اميد است اين مختصر موارد استفاده پژوهشگران قرار بگيرد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
اهمیت پژوهش در دانشگاه ها و نقش بخش مرجع کتابخانه ها
سیدمحراب یوسفی ریکنده - بهناز علویان عمرانی
آیا بین هویت دانش آموزان شهرستان خواف و شادکامی آنها رابطه وجود دارد؟
مصیب زنگنه - جواد پاسبان - محمد رضا زنگنه اسد ابادی
تاثیر توسعه اقتصادی، اجتماعی و جمعیت در برنامه ریزی آموزش و پرورش
طاهره محمدی تویه دروای - مهسا لازمی طالشمیکاییل
بررسی و شناخت علل وعوامل اختلالات اضطرابی در نوجوانان
کریم عزیزی - مرتضی زارع - مصطفی مسلمی - حامد شاهنوریان
مروری بر مشکلات و راهبردهای تدریس به زبان فارسی در مناطق دوزبانه
مریم رضائی
بررسی نقش سبک رهبری دیجیتال بر تدریس فناورانه معلمان
زهرا ممشی - زهرا آقاجانی - هدی کوچکی
کشف دلایل ریزش درسی دانش آموزان توسط الکوریتم های داده کاوی
کاظم کوثری - اعظم کرمی بیارجمند
اهمیت آموزش مهارت های اجتماعی ، زندگی و ارتباطی به دانش آموزان
فاطمه محمد جان نتاج - مرضیه دانشور - هاجر دانشور
تشخيص و بهبود اختلال نارسانويسي دانشآموز کلاس سوم دبستان حجاب اسفرجان در سال تحصیلی 96-97
فاطمه ایزدیان - صادق رزاق زاده
تاثیر سلامت اجتماعی معلمان بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
فاطمه کشوری محبوب
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0