0% Complete
صفحه اصلی
/
پنجمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
مدل یابی عوامل درون سازمانی تاثیرگذار بر جذب اسپانسردر ورزش همگانی استان فارس
نویسندگان :
فروغ فخارنژاد
1
ساناز میرغفاری جاهد
2
سیده معصومه همایونی بائی
3
زهرا محمدی زواره
4
1- دانشگاه پیام نور تهران جنوب
2- دانشگاه پیام نور گرمسار
3- دانشگاه پیام نور تهران جنوب
4- دانشگاه پیام نور تهران جنوب
کلمات کلیدی :
مدل یابی، درون سازمانی، اسپانسر، ورزش همگانی.
چکیده :
چکیده: هدف این مقاله مدل یابی عوامل درون سازمانی تاثیرگذار براسپانسردر ورزش همگانی استان فارس بود. نمونه مورد مطالعه در مجموع90 نفر بودند. به منظور گردآوری اطلاعات در روش پیمایش پرسشنامه ای بر اساس اطلاعات بدست آمده از بخش کیفی تنظیم شد. ضریب آلفای کرونباخ متغیرهای مدیریتی (712/0)، منابع مالی(872/0)، سیستم بازاریابی (785/0)، تحقیق و توسعه (821/0) بدست آمد که بالاتر از 7/0 می باشد و حاکی از هماهنگی درونی گویه ها و پایایی بالای پرسشنامه بود. به منظور تجزیه و تحلیل داده ها از مدل سازی معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار لیزرل انجام گرفت. در خصوص عوامل مدیریتی به مدیران و مسئولین پیشنهاد می شود با داشتن برنامه راهبردي و نظام جامع توسعه بازاریابی و حمایت هاي مالی در ورزش همگانی، توجه کافی به نیاز و خواسته هاي حامیان و توانایی هیئت ها در برآوردن اهداف آن ها زمینه را برای بهبود عوامل مدیریتی مؤثر بر جذب اسپانسردر ورزش همگانی فراهم کنند. در خصوص عوامل منابع مالی به مدیران و مسئولین پیشنهاد می شود با شفاف سازي نظام مالی هیئت ها و باشگاه ها، رویه هاي مناسب و منطقی قیمت گذاري در خصوص حمایت مالی زمینه را برای بهبود عوامل منابع مالی مؤثر بر جذب اسپانسردر ورزش همگانی فراهم کنند. در خصوص عوامل تحقیق و توسعه به مدیران و مسئولین پیشنهاد می شود پیشنهاد می شود تحقیق در خصوص اثربخشی حمایت هاي مالی در ورزش همگانی، ارزشیابی و تحقیقات مستمر (نیازسنجی و نظرسنجی) از حامیان مالی را در برنامه کاری قرار دهند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
چگونگی رفع دروغگویی دانشآموز پایه ششم ابتدایی
مهرداد مرادخانی - فریبا قاسمی
بررسی رابطه بین سواد فناوری اطلاعات و ارتباطات و خودکارآمدی رایانه ای با نقش میانجی گری انگیزش شغلی مربیان مدارس استثنایی استان مازندران
سکینه محمدپور
مروری بر خودافشایی معلمان به عنوان پیش بینی کننده تمایل دانش آموزان به برقراری ارتباط و مشارکت آنها
محمد غفاری مجلج - عبدالکریم داودی زاده
بررسى عوامل موثر بر ارتقا تصوير برند باشگاه خونه به خونه مازندران
محمد نصیری - سید جعفر موسوی
تأثیرات مختلف ورزش بر عرصه سیاست در عمل
کریم عزیزی - هادی مجاور امیری - علی عظیمی - مهدی محسنی - محسن سودمند
کاربرد ریاضیات در مدلسازی و بهینهسازی سیستمهای آموزشی و پژوهشی
کوثر رضایی
سواد اطلاعاتی و نقش آن در فرایند یادگیری الکترونیکی
مجید شیرزاد - رضاعلی حسین زاده
چگونه توانستم با کاربرد رسانه های سنتی و نوظهور موجبات پیشرفت تحصیلی و تربیتی دانش آموزانم (پنجم2) را فراهم آورم؟
حسنیه قاضی زاده - علی اصغر قلاوند
یادگیری معکوس، از نظریه تا عمل
رضا براری - عباسعلی معافی - محمودرضا نظری
اهمیت نگرش معلمان نسبت به فناوری در دانش تکنولوژیکی، تربیتی و محتوایی آنان
سیما سنگی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0