0% Complete
صفحه اصلی
/
ششمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
یادگیری معکوس، از نظریه تا عمل
نویسندگان :
رضا براری
1
عباسعلی معافی
2
محمودرضا نظری
3
1- آموزش و پرورش بابل - دانشگاه فرهنگیان شهید رجایی بابل
2- آموزش و پرورش شهرستان بهشهر
3- آموزش و پرورش شهرستان بهشهر
کلمات کلیدی :
یادگیری معکوس، کلاس درس، دانشآموز، معلم
چکیده :
یادگیری معکوس یک رویکرد آموزشی است که در آن آموزش مستقیم از فضای یادگیری گروهی به فضای یادگیری فردی منتقل میشود و سرعت گروهی حاصل از آن به یک محیط یادگیری پویا و تعاملی تبدیل میشود که در آن مربی، دانشآموزان را در حین به کارگیری مفاهیم و مشارکت خلاقانه در این زمینه راهنمایی میکند. یادگیری معکوس روشی است که به معلمان کمک می کند تا با اختصاص مطالب سخنرانی و ارائه به دانش آموزان برای مشاهده در خانه یا خارج از کلاس، یادگیری فعال را در طول کلاس اولویت بندی کنند. در این پژوهش سعی شده است که نکات کلیدی یادگیری معکوس، نظریهها و نحوه استفاده آن به نمایش گذاشته شود.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
شیوه های نوین مشارکت اولیاء دانش آموزان در فعالیت های مدرسه در جهت پیشبرد اهداف آموزشی
زهرا غفاری آبی سفلی - زینب دشتکی
بررسی اثربخشی آموزش بدون تکلیف شب بر یادگیری دانش آموزان
لیلا جهاندار لاشکی - طاهره سلطانی
برای پساکرونا: تجربه شیرین طراحی یک کلاس سبز
فرشته هدایتی - نبی الله حسین زاده - بهروز رودبارکی
بررسی نقش اعتیاد اعضای خانواده بر گرایش به مصرف مواد مخدر در نوجوانان
آرزو هرسجیان - لیلا جهاندار لاشکی - سکینه خزائی پول - لیلا بیژنی کشکک
ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه در بین دانش آموزان در جهت پیشبرد یادگیری هر چه بیشتر آنها
رضوانه عباسی - علیرضا صالحی
اثرات مدرسه و گروه همسالان بر سازگاری کودکان
مریم کرمی - روح انگیز صفری - سامان نظری - فرزانه مانگری
شیوه موثر در یاددهی تقسیم کسر و عدد مخلوط
رقیه رزمی - مینا شادکام
شکلگیری هویت و تربیت اسلامی از منظر نهج البلاغه
محمد حسین زاده - حمیدرضا فریدی
فرسودگی شغلی در سازمانها
علیرضا طاهرنژاد - سیمین امینی زارع - مهنوش سالاری - زهرا شاکر اردکانی
مطالعه مروری اصول عملیاتی روش تحقیق زمینه ای : گراندد تئوری
صفیه طهماسبی - قاسم علی احسانیان
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0