0% Complete
صفحه اصلی
/
هشتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
بررسی اثرات تربیتی بر بهبود مسائل درسی (مورد مطالعه دانش آموزان دوره ی اول ابتدایی شهرستان علی آباد کتول)
نویسندگان :
مینا صنعتی
1
اکرم جوادی
2
امیر بهرادفر
3
1- آموزش و پرورش علی آباد کتول
2- آموزش و پرورش سبزوار
3- آموزش و پرورش ششتمد
کلمات کلیدی :
اثرات تربیتی،مسائل درسی،دانش آموزان دوره ی اول ابتدایی،شهرستان علی آباد کتول
چکیده :
هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی اثرات تربیتی بر بهبود مسائل درسی (مورد مطالعه دانش آموزان دوره ی اول ابتدایی شهرستان علی آباد کتول) است که به صورت توصیفی- همبستگی در آذر 1402 انجام شد. در این پژوهش از پرسشنامه محقق ساخته 3 سوالی با ضریب آلفای کرونباخ ۸۷۶/۰ استفاده شد. مدرسه باید فرصتهایی برای یادگیری مهارتهای مدیریت زمان، مهارتهای مطالعه و یادگیری خودمحور و مهارتهای ارتباطی فراهم کند. بدون شک در دنیای پیشرفته امروزی یکی از علایم موفقیت فرد، پیشرفت تحصیلی می باشد که بدون آن توسعه و ترقی هیچ کشوری امکان پذیر نخواهد بود. ترقی هر کشوری رابطه مستقیم با پیشرفت علوم و دانش و تکنولوژی آن کشور دارد و پیشرفت علمی نیز حاصل نمی شود مگر اینکه افراد خلاق تربیت شده باشند. براساس استنباط های انجام شده ارتباط معلم با شاگرد،تربیت دینی برمسائل درسی، ارتباط معلم پرورشی با شاگرد بر بهبود مسائل درسی (مورد مطالعه دانش آموزان دوره ی اول ابتدایی شهرستان علی آباد کتول) موثر است. پیشنهاد می شود در پژوهش های آتی پیرامون اهمیت ارتباطات معلم وشاگرد مقالاتی نوشت.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در تقویت خلاقیت معلمان مدارس ابتدایی استان مازندران
ام فروه محمدی
روایتی از بهبود مهارت نوشتاری دانش آموزان پایه ی چهارم با استفاده از روش خلاق
مریم اخگر - محمدباقر فرقانی اوزرودی
تحلیل کتاب هدیه های آسمان پایه دوم ابتدایی
احسان اردشیری لاجیمی - فاطمه زهرا بگرای
کاربرد روش های نوین تدریس در حل مشکلات یادگیری تقارن محوری
امیر پوراحمدعلی آقامحلی - فاطمه رضازاده
رابطه اشتیاق تحصیلی با اهمال کاری تحصیلی دانش آموزان با نقش میانجی انگیزه پیشرفت دانش آموزان
فرزانه جعفرپور
E-Learning, An Overview of Benefits and Limitation
Samaneh Raeesi Nafchi - Mehdi Attarzadeh
نقش سبک زندگی و شادکامی در پیش بینی گرایش به رفتار پر خطر در دانش آموزان مقطع متوسطه شهرستان ساری
مهدی عالیشاه
طراحی کنترلکننده MPC برای بهبود دینامیک مبدل بوست مرتبه دوم در شرایط متغیر بار
حسین سعیدی
تاثیر آموزش رسمی بر مدلهای ذهنی دانش آموزان در مبحث انرژی
سمیرا بهرامی - علی دیانورد
تفکر انتقادی معلمان در تدریس کتابهای درسی
محمد اسماعیلی - میترا یوسفی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0