0% Complete
صفحه اصلی
/
پنجمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
رابطه کمال گرایی پیشرفت دهنده با یادگیری سازمانی و اخلاق سازمانی در آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرستان ساری
نویسندگان :
محمدتقی معتمدی تلاوکی
1
معصومه محمودی
2
خدیجه قربانی ولیک چالی
3
1- آموزش و پرورش ناحیه 2 ساری
2- دبستان غیردولتی علیم
3- دبستان غیردولتی علیم
کلمات کلیدی :
کمال گرایی پیشرفت دهنده، یادگیری سازمانی، اخلاق سازمانی، آموزش و پرورش
چکیده :
هدف پژوهش حاضر، بررسی رابطه کمال گرایی پیشرفت دهنده با یادگیری سازمانی و اخلاق سازمانی در آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرستان ساری می باشد. این پژوهش از نظر هدف، کاربردی و از نظر روش، توصیفی از نوع همبستگی است. جامعه آماری آن را کلیه کارکنان آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرستان ساری به تعداد 2941 نفر تشکیل می دهند که براساس جدول کرجسی و مورگان (1970) تعداد 341 نفر با روش نمونه گیری تصادفی طبقه ای برحسب جنسیت به عنوان نمونه انتخاب شدند. جهت جمعآوري داده ها از پرسش نامه کمال گرایی اسدپور (1396) با 28 سوال، پرسش نامه یادگیری سازمانی نیفه (2001) با 24 سوال و پرسش نامه اخلاق سازمانی امیدی (1390) با 21 سوال استفاده شد. روایی صوری و محتوایی ابزارها به تایید متخصصان رسید و پایایی آن ها با استفاده از آزمون ضریب آلفای کرونباخ برای پرسش نامه کمال گرایی پیشرفت دهنده 95/0، پرسش نامه یادگیری سازمانی 88/0 و پرسش نامه اخلاق سازمانی 96/0 محاسبه شد. جهت تجزیه و تحلیل داده ها از آزمون معادلات ساختاری استفاده شد. نتایج نشان داد که؛ کمال گرایی پیشرفت دهنده با یادگیری سازمانی و اخلاق سازمانی در آموزش و پرورش رابطه مثبت و معناداری دارد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
مزایا و معایب آموزش مجازی و تأثیر آن برافت تحصیلی دانش آموزان
جواد یوسفی - کسری کرموندی
اثربخشی طرحواره درمانی بر ناهماهنگی شناختی نوجوانان متوسطه دوم
نغمه راکبی تنها - شیدا گودرزی - علی اسدی - مهران محبیان فر
آشکارسازی ناپایداری گذرای ولتاژی ژنراتور سنکرون به کمک تئوری بیزین
حسن زارع - سهیل رنجبر
ورزش مبنی بر کارآفرینی: به سوی نظریه جدید کارآفرینی و مدیریت ورزشی
فهیمه رضایی - کیان فقیه عبدالهی
تحلیل محتوای کتاب حسابان (1) پایه یازدهم متوسطه ی دوم (رشته ریاضی و فیزیک) بر اساس تکنیک ویلیام رومی، حیطه ی شناختی بلوم
فاطمه مقصودی - منظر مالکی - حمیده حسامی - مرضیه لاله
هوش مصنوعی در تدریس ریاضی
کوثر رضایی
ارائه راهکارهایی جهت یادگیری بهتر درس از طریق گفتمان و ارائه مسئولیت
فاطمه اکبرزاده شیخ محله - زینب اکبرزاده شیخ محله
درآمدی بر ارتباط آموزش و توسعه
علیرضا طاهرنژاد - سیمین امینی زارع
کار آفرینی، خلاقیت محوری و نوآوری در نظام آموزش و پرورش ایران
فرشته هواسی - سیمین چراغی - فاطمه یاسمی - پرستو مهدیه - فاطمه محمدی
نقش رویکردهای آموزش کارآفرینی بر مقاصد کارآفرینی
فاطمه اسحاقی خیرود کنار
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0