0% Complete
صفحه اصلی
/
هشتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
عملکرد معلم در کلاس درس دانش آموزان
نویسندگان :
فریبا محمدی
1
نرگس تباح فر
2
معصومه طافی
3
1- دانشگاه فرهنگیان دزفول
2- دانشگاه آزاد دزفول
3- دانشگاه پیام نور دزفول
کلمات کلیدی :
عملکرد،معلم،مربی،الهام بخش،محرک،تسهیل کننده،ارزیاب
چکیده :
به منظور افزایش نقش معلم در فرآیند یاددهی-یادگیری و نتایج یادگیری دانش آموزان، از معلم انتظار می رود که بتواند یک محیط یادگیری موثر ایجاد کند و بتواند کلاس درس را مدیریت کند. زیرا کلاس یک محیط آموزشی است و جنبه ای از محیط مدرسه است که باید سازماندهی شود. این محیط نیاز به تنظیم و نظارت دارد تا فعالیت های یادگیری به سمت اهداف آموزشی هدایت شود. محیط خوب محیطی است که چالش برانگیز باشد و دانش آموزان را به یادگیری تحریک کند، احساس امنیت و رضایت را در دستیابی به نتایج مورد انتظار یادگیری ایجاد کند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
فناوری واقعیتافزوده گامی درجهت بهبود یاددهی و یادگیری ریاضیات مدرسهای
فرشته فتحی - محمد جواد اسلام پور - مهدیه اجدادی
مدل انگیزش ورزشی با تاکید بر تعهد ورزشی کشتی گیران استان مازندران
فریده اصغری - احمد غضنفری - طیبه شریفی - رضا احمدی
MINIMAL, HYPER-RIEMANNIAN, FREE GROUPS OVER FINITELY REGULAR EQUATIONS
Babak Khabiri
پذیرش فایده و استفاده از فناوری اطلاعات سلامت
هستی مهدی نژاد دوغیکلا - منور قلی زاده
چگونه توانستم انگیزه و علاقه مندی دانشآموزان پایه اول ابتدایی به یادگیری در آموزش آنلاین و مجازی افزایش دهم؟
مهرداد مرادخانی
بررسی تاثیر حمایت سازمانی ادراک شده بر نشاط سازمانی و اخلاق حرفه ای معلمان مقطع ابتدایی شهرستان تربت حیدریه
حسین مومنی مهموئی - ایمان فخاریان تربتی
یادگیری و آموزش آنلاین در دوران قرنطینه همه گیری کووید 19
عصمت حسینی وردنجانی
چگونه توانستیم از طریق برنامه های آموزشی مدرسه محور صلاحیت های حرفه ای و مجازی معلمان را در ایام کرونا یی بهبود بخشیم؟
نسا گلپایگانی
اثربخشی بازی درمانی بر عملکرد تحصیلی دانش آموزان دوم ابتدایی مبتلا به اختلال خواندن در شهرستان چالوس
ائمه صادق کوهستانی
چگونه توانستم مشکل پرخاشگری سهیل دانش آموز پایه پنجم را با ارائه راهکارهای اجتماعی کاهش دهم ؟
سمیه مصطفوی - محبوبه نصیری - فاطمه محمدی ششکل - شهین حیدری
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0