0% Complete
صفحه اصلی
/
پنجمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
یادگیری و آموزش آنلاین در دوران قرنطینه همه گیری کووید 19
نویسندگان :
عصمت حسینی وردنجانی
1
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد
کلمات کلیدی :
روش های یادگیری، آموزش آنلاین، کووید 19، قرنطینه
چکیده :
کل سیستم آموزشی از سطح ابتدایی تا سطوح آموزش عالی در طول دوره قرنطینه ناشی از بیماری کرونا ویروس 2019 (COVID-19) نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان مختل شده است. این مطالعه شرحی از روش های یادگیری و آموزش آنلاین است که برای فرآیند یادگیری و آموزش آنلاین اتخاذ شده است. همچنین فرصتی غنی از نظر فکری برای تصمیم گیری های آکادمیک برای حل مشکلات در آینده است. هدف تعیین شده در این مقاله تلاش برای بررسی موارد بنیادی تدریس و یادگیری آنلاین در آموزش و پروش در دوران همه گیری COVID-19 است و این که چگونه منابع موجود موسسات آموزشی می توانند آموزش رسمی را با کمک کلاس های مجازی و سایر ابزارهای آنلاین در این فضای آموزشی که به طور مداوم تغییر می کند ، به آموزش آنلاین تبدیل کنند. ارزش این مقاله ترسیم یک تصویر کلی از فعالیتهای یادگیری و تدریس آنلاین در طول دوره قرنطینه از جمله ایجاد ارتباط بین فرآیند مدیریت تغییر و فرایند یادگیری و تدریس آنلاین در سیستم آموزشی در میان شیوع COVID-19 می باشد به طوری که بر اختلالات مداوم تحصیلی غلبه کنیم و در نتیجه نسبت به شروع مجدد فعالیت ها و مباحث آموزشی به عنوان یک رویه عادی در سیستم آموزشی اطمینان حاصل کنیم.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بهکارگیری فناوری اطلاعات (IT) و هوش مصنوعی (AI) در حوزه آموزش
فاطمه اصغری - هاجر دانشور - مرضیه دانشور - مریم برزگر
چگونه توانستم مهارت خوانداری دانش آموزم امیرحسین قاسمی در پایه دوم را با روش خلاقانه تقویت کنم
سیده معراج عظیمی امرئی
آشنایی با مفهوم نقاط کوانتومی و کاربرد های آموزشی
سیف الله قاسمی
بررسی ارتباط بین راهبردهای یادگیری خود تنظیمی با اهمالکاری تحصیلی دانش آموزان دوره اول متوسطه شهرستان آمل
مهتاب کرمی
بررسی نقش اردو در غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان
جلیل سالک ذوقی - میلاد وجدانی - سارا سالک ذوقی
مطالعهای براستفاده از روشهای یادگیری فعال بر تقویت مهارت گفتار در درس زبان انگلیسی
سحر حمیدیان پور - الناز خلیلی
آموزش محیط زیست در مدارس ابتدایی
زهرا بائوج خوشامیان - ابراهیم یاحقی
چگونه توانستم اعتماد به نفس محمد ، دانش آموز پایه اول مدرسه توس حسن آباد را تقویت کنم؟
مهتاب خسروی - حنانه خسروی - محمد تقی شاهزیدی
تاثیر روش تدریس آزمایشگاهی در یادگیری ریاضیات دوره اول متوسطه
گلسا عظیمی - بهزاد تودرواری
تاثیر کارکرد نورن های آینه ای در یادگیری حرکات ورزشی در ورزشکاران
ماتینا باعث
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0