0% Complete
صفحه اصلی
/
سومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
بررسی مؤلفه های حیاتی در مدیریت بازار
نویسندگان :
سیدجمال پورهاشم
1
1- پیام نور
کلمات کلیدی :
بازار،بازاریابی،مدیریت بازار،استراتژی بازاریابی،وظایف مدیریت بازاریابی
چکیده :
خواسته ها و نیازهای نامحدود بشر به او آموخت که برای رفع آنها به کالاها و خدمات متفاوت و گوناگونی نیازمند است،این امر باعث ایجاد هسته مرکزی بازارها گردید.بازارها درطی سالیان سال لایه ها و پوسته های جدیدی به خود گرفتند و دارای اشکال وابعاد مختلفی گردیدند.در این راستا بازاریابی نیز به عنوان یک فرآیندی کلیدی ظهور کرد.فرآیندی که اساس وفلسفه آن حرکت سازمان ها و شرکت ها در جهت تأمین نیازها وخواسته های مشتریان است.گرچه تأمین نیازها وخواسته های مشتریان امری مهم و حیاتی است اما باید به این نکته توجه کردکه برای سازمان ها این تأمین نیازها وخواسته ها طبعاً زمانی حائز اهمیت است که با رسالت و اهداف سازمان مذکور سازگار باشند و باعث ایجاد یک جریان سود آور گردند و در نتیجه بقاء سازمان را تضمین نمایند،امری حیاتی که به عهده مدیران بازاریابی گمارده شده است واینجاست که نقش مدیریت بازاریابی یا مدیریت تقاضا ،بیش از هر زمان دیگری پررنگ تر می گردد.لیکن در این تحقیق سعی گردید بررسی متفاوتی از سه مؤلفه حیاتی بازار،بازاریابی و مدیریت بازاریابی ارائه گردد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
مفهوم ارزشیابی برنامه درسی در نظام آموزش عالی کشور
آمنه مهدی زاده - مریم صادق کوهستانی
رابطه شایستگی حرفهای و درگیری شغلی در معلمان مقطع ابتدایی
شهین سلطانی
آموزش و پژوهش در دانشگاهها و مدارس
طوبی رجب زاده
نقش فضای مجازی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
وحید عزیزی زرین کلایی - لیلا بیژنی کشکک - فرزانه دیوسالار
راهکارهای ارتقای فرهنگ پژوهش در بین معلمان
پریسا منتیان - آرزو بهارستان - الهام نظری - میترا جعفری
تاثیرات استفاده ی هوشمندانه ی فناوری های نوین در بهبود کیفیّت یادگیری فراگیران
مهدی کاظمی - زهرا کاظمی
"The Use of Artificial Neural Networks in Solving Mathematical Problems: A Comprehensive Approach"
Ghorban Ghasemi - Hossin Salmani
مقایسه عملکرد دانش آموزان نارسا نویس و عادی مقطع ابتدایی ناحیه 2 ساری در آزمون ادراکی – بینایی فراستیگ
فرزانه الهیار
تبیین رابطه کیفیت خدمات با وفاداری مشتریان با نقش میانجی رضایتمندی در باشگاههای ورزشی شهر طبس
فاطمه بخشایی - سمیه صحراگرد - اکرم رضایی - نفیسه ایلخانی
بررسی اهمیت و ضرورت توجه به افت تحصیلی و افزایش انگیزه در دانش آموزان
تقی انصاری نیا
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0