0% Complete
صفحه اصلی
/
پنجمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
اهمیت به کارگیری تکنولوژی آموزشی در سیستم های آموزش و پرورش
نویسندگان :
علیرضا طاهرنژاد
1
سیمین امینی زارع
2
صادق سعدی
3
1- دانشگاه فرهنگیان
2- دانشگاه فرهنگیان
3- دانشگاه فرهنگیان
کلمات کلیدی :
تکنولوژی آموزشی، دانش آموزان، نظام های آموزش و پرورش
چکیده :
باتوجه به پيشرفتهاي علمي و تكنولوژيكي در عصر حاضر، وسايل كمكآموزشي به عنوان يك رابط توانستهاند نقش خود را به خوبي ايفا كنند. امروزه افزايش حجم دانش و اطلاعات ،كهنه شدن سريع مطالب درسي، تغييرات سريع جوامع وغيرقابل پيشبيني بودن آينده، لزوم آموزش و يادگيري مداوم را به جاي آموزشهای مقطعي ايجاب مي نمايد،از سوي ديگر آموزش مداوم نيز، شيوه هاي يادگيري جديدي را مي طلبد، شيوه هايي كه به وسيله آنها فرد بتواند به طور خودگردان و مستقل وبراي تمام عمر به مطالبه دانش واستفاده از آن بپردازد؛ از اين رو اهميت وضرورت كنار گذاشتن شيوه ها و راهبردهاي سنتي در آموزش وپرورش و تدريس و توجه به راهبردها و شيوه هاي نوين آموزشي آشكار مي گردد که در همین راستا یکی از راهکارهای استفاده از روشهای نوین آموزشی ،به کارگیری اصولی و بهینه دانش تکنولوژی آموزشی در سیستم های آموزش و پرورش است .با توجه به آنچه که گفته شد نوشتار حاضر بر آن است که مفهوم واقعی تکنولوژی آموزشی و اهمیت به کارگیری آن در سیستم های آموزش و پرورش را تبیین نماید.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
چگونه توانستم اعتماد به نفس محمد ، دانش آموز پایه اول مدرسه توس حسن آباد را تقویت کنم؟
مهتاب خسروی - حنانه خسروی - محمد تقی شاهزیدی
بررسی ارتباط هوش هیجانی و کیفیت زندگی کاری با نقش میانجی سلامت روان در معلمان شهر کرمانشاه
شیرین قاسمی - مریم قاسمی - سروش نیک مهر
بررسی عملکرد و شبیه سازی مبدل افزاینده DC- DC BOOST
عبدالله احمدی - حسین سعیدی
بسترجدید آموزشی HEM برای یادگیری ریاضی
مهناز خنیفر
بررسی نقش آموزشهای تلفیقی وخلاقانه در نگرش های دانش آموزان
بهمن سعیدی پور - ندا خداداده
آسیب های فضای مجازی بر دانش آموزان و راهکار جلوگیری از آن
وحید منفرد گهر - سید مهدی هاشمی کرویی - رحیم اصغری
تحلیلی بر نقش معلمان در ایجاد خودتنظیمی تحصیلی دانش آموزان
مهدی عالیشاه - فاطمه رضوی راد
The Impact of Virtual Classrooms on Student Engagement in Iranian EFL Education: A Mixed-Methods Study
Zahraossadat Mirsanjari
تحلیل استنادی مآخذ پایان نامه های فارغ التحصیلان دکتری رشته عمران دانشگاه سمنان (1390-1398)
محمد زمانی - صفیه طهماسبی
تاثیر کلاس های هوشمند بر انگیزه و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی شهرستان ساری ناحیه یک
سیده هما قایم مقامی - معصومه هدایتی - محنا طالبی - صدیقه باقری
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0