0% Complete
صفحه اصلی
/
پنجمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
چالش های آموزش و بیماری همه گیر COVID‑19
نویسندگان :
حمیرا اکبرزاده
1
محمدطاها سعادتی راد
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی ساری
2- دانشگاه آزاد اسلامی ساری
کلمات کلیدی :
کلمات کليدي: برنامه درسی، یادگیری، آموزش ،ارزیابی، COVID-19، بیماری همه گیر ،بحران
چکیده :
بیماری همه گیر COVID-19 یک چالش بزرگ برای سیستم های آموزشی است. این مقاله راهنمایی برای معلمان ، روسای موسسات آموزشی در زمینه مقابله با بحران را ارائه می دهد. موسسات چه آماده سازی هایی را باید در مدت زمان کوتاه انجام دهند و چگونه نیازهای دانش آموزان را بر اساس سطح و رشته تحصیلی برطرف می کنند؟ اطمینان خاطر دانش آموزان و والدین عنصر حیاتی واکنش نهادی است. در افزایش ظرفیت آموزش از راه دور ، مدارس و دانشگاه ها باید از یادگیری ناهمزمان استفاده کنند که در قالب های دیجیتال بهترین عملکرد را دارد. و همچنین دروس عادی کلاس ، تدریس باید شامل تکالیف و کارهای متنوعی باشد که COVID-19 را در یک زمینه جهانی و تاریخی قرار دهد. هنگام ساخت برنامه های درسی ، ابتدا ارزیابی دانش آموزان به معلمان کمک می کند تا تمرکز کنند. سرانجام ، این دیدگاه روش های انعطاف پذیری را برای ترمیم آسیب های مسیر یادگیری دانش آموزان پس از پایان همه گیری ارائه می دهد و لیستی از منابع را ارائه می دهد
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی تأثیر روش تدریس حلّ مسئله در عملکرد تحصیلی دانشآموزان پایۀ ششم ابتدایی شهر گلهدار در سال تحصیلی 1400-1401
سیّد علیرضا موسوی - نیما خادمی
تاثیر رضایت شغلی معلمان ریاضی در بکارگیری روش های نوین تدریس
فاطمه احمدی راد - نادره حمیدی
بررسی نظریه های آموزش انفرادی و پیشرفت تحصیلی
علیرضا سلطانی نظیر - ناصر سام دلیری - کلثوم اصفهانی
فرصت ها و چالش های دانشگاه فرهنگیان در گزینش و توسعه ی حرفه ای معلمان ریاضی
مریم یوسف لو - سارا بحری - مریم مرادی - مریم محالی
بررسی رابطه بین رضایت از زندگی و پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان فنی و حرفه ای شهرستان آمل
صدیقه علیزاده - حمید رضا علیزاده - فاطمه علیزاده
تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر صلاحیت های حرفه ای معلمان
زهرا مردان زاده
رابطه بین استقلال شغلی و فراشناخت حالتی با میانجیگری هوش اخلاقی معلمان ابتدایی شهر بابل
آمنه سلیمان زاده - رضا براری
تأثیر رهبری آموزشی بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان با نقش میانجی فرهنگ حمایتی مدرسه
حمیده رمضان¬نسب - علیرضا بناگر - مرتضی ابراهیمی
الگوهای تربیتی خانواده؛ ضرورتی در عملکرد آموزشی دانش آموزان
مهدی کهن سال کل کناری - محرم برزگر ولیک چالی - رقیه ذبیحی - مریم گلبراری
بررسی ارتباط هوش هیجانی و کیفیت زندگی کاری با نقش میانجی سلامت روان در معلمان شهر کرمانشاه
شیرین قاسمی - مریم قاسمی - سروش نیک مهر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0