0% Complete
صفحه اصلی
/
پنجمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
بررسی چگونگی تحقق یادگیری الکترونیکی در دروس طراحی معماری بر اساس مدل طراحی تدریس گانیه
نویسندگان :
لیلا السادات حمیدیان دیوکلایی
1
مهسا حقانی
2
1- دانشکده فنی و حرفه ای دختران بابل ( الزهرا )
2- دانشکده فنی و حرفه ای دختران بابل (الزهرا)
کلمات کلیدی :
آموزش الکترونیکی، رشته معماری، طراحی الگوی تدریس
چکیده :
امروزه استفاده از آموزش های غیر حضوری در رشته های مختلف درسی امری اجتناب ناپذیر است. بسیاری از رشته های عملی به دلیل ساختار و ماهیتی که دارند با چالش های مختلفی در آموزش های الکترونیکی مواجه هستند. این مساله در رشته معماری نیز مانند بسیاری از رشته های عملی صدق می کند. آموزش الکترونیکی در دروس مختلفی چون طراحی معماری که در آن دانشجو باید بتواند ایده ها و فرم های خلاقانه خود و مراحل دستیابی به طراحی را به کمک استاد مربوطه به نمایش بگذارد، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. در این میان با توجه به سبک های مختلف یادگیری که در میان دانشجویان وجود دارد استفاده از راهکارهای مختلف طراحی تدریس برای تحقق بهتر امر یادگیری توصیه می گردد. این پژوهش با بهره گیری از مدل گانیه در طراحی تدریس و تولید محتوای الکترونیکی سعی بر آن دارد تا دروس عملی مانند طراحی معماری را با استفاده از این روش امکان پذیر کند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
آموزش ریاضی با جئوجبرا
مریم اسدی
بررسی رابطه انگیزش شغلی و انگیزش ورزشی با نقش میانجی تسهیم دانش در کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی
فهیمه هادیان - الهه محمدیان - ملیحه رزم آرا
ایجاد کردن خلاقیت و نوآوری در سازمان
ابراهیم ذوقی - حسین پیراهش - الهه محمدی
بررسی رابطه کمال گرایی و نظم جویی شناختی هیجان با سلامت روان در دانش آموزان پسر مقطع متوسطه بجنورد
سمیه جهانی
بررسی موانع اوقات فراغت فرهنگیان شهر زهدان
مهرداد جهاندیده - پرهام رزگی
هوش مصنوعی در کلاسهای درس: فرصتها و چالشها
سمانه اسکو - لیلا رضایی
نقش والدین و اولیا در مشارکت برنامه های آموزش و پرورش تلفیقی
زهرا رمضانی - فهمیه رمضانی
تحلیل محتوای کتاب ریاضی (3) دوازدهم ریاضی بر اساس روش ویلیام رومی
مریم اسدی
پیش بینی سرزندگی تحصیلی دانش آموزان بر اساس خودتنظیمی تحصیلی و مهارت اجتماعی
علیرضا فیلی - فاطمه رفیعی بخش - فاطمه ایزدی
بررسی تاثیر ابزارهای هوشمند در ارتقاء صلاحیت حرفه ای معلمان ریاضی
مرتضی گرزین نژاد
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0