0% Complete
صفحه اصلی
/
هشتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
اثرات مثبت آموزش مجازی در یادگیری دانش آموزان
نویسندگان :
محدثه جعفرلو
1
1- آموزش و پرورش خوی
کلمات کلیدی :
آموزش مجازی،دانش آموزان ابتدایی،یادگیری موثر
چکیده :
هدف از این پژوهش بررسی نقش آموزش مجازي بر يادگيري دانش آموزان است. روش پژوهش حاضر کیفی با رویکرد روایت پژوهی می باشـد. برای گردآوری داده ها، تأملات شخصی سه معلم از اولین تجارب تدریس خود در بستر مجازی احصا شده است و از مصاحبه نیمه ساختاریافته استفاده شـد. برای تحلیل داده های تحقیق، از فرایند کدگذاری باز و محوری استفاده شده است. جامعه مورد نظر تحقیق، معلمان یکی از مدارس دولتی شهرستان خوی با نام مدرسه قدرس. یافته ها پژوهش نشان می دهد که آموزش مجازی باعث توانمندسازی نیروی آینده ساز، ارائه پشتیبانی بیشتر از سوی والدین، ارتقا سواد رسانه ای می شود.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
چگونه توانستم دانش آموزان پایه سوم ابتدایی را به یادگیری مباحث ریاضی مخصوصا مبحث ضرب علاقمند سازم
حبیبه بکشلو
معجزه فناوری در تدریس ریاضی
مریم یعقوبی - مریم موسوی
هوش مصنوعی و آموزش هنر: فرصتها و چالشها
مریم غفاری
کار آفرینی، خلاقیت محوری و نوآوری در نظام آموزش و پرورش ایران
فرشته هواسی - سیمین چراغی - فاطمه یاسمی - پرستو مهدیه - فاطمه محمدی
نقش خلاقیت در آموزش و یادگیری
سارا بیات - فاطمه مرادی وهرانی
بررسی تاثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات بر خلاقیت در یادگیرندگان
مهران ترابی رستمی - مهدی آقایی - سینا علیزاده
یادگیری پایدار در آموزش ریاضی
مریم محمدزاده
بررسی و تحلیل شاخصهای حاکمیت و قدرت سایبری ملی
حسین باقری - محمد رضا کریمی قهرودی - محمد رضا ولوی
اثربخشی روش تدریس مبتنی بر حل مسئله بر انگیزش تحصیلی درس ریاضی دانش آموزان پسر پایه ششم شهرستان بابل
مرضیه کرمانیان - لیلا بابانیا
بررسی عوامل موثر بر انگیزه دانشجویان کاردانی آموزشکده فنی شهید یزدانپناه سنندج از انتخاب رشته تحصیلی خود(یک مطالعه مقطعی)
مینا احمدی - محمدلطیف شیردل - محمدقانع حیدری
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0