0% Complete
صفحه اصلی
/
ششمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
نقش گروه در بهبود عملکرد ریاضی دانش آموزان
نویسندگان :
نادره حمیدی
1
سیده مائده زمانی
2
مریم قادری
3
فاطمه احمدی راد
4
1- اداره اموزش و پرورش
2- اداره اموزش و پرورش
3- اداره اموزش و پرورش
4- اموزش و پرورش محمود اباد
کلمات کلیدی :
تدریس گروهی، یادگیری در گروه، کارگروهی
چکیده :
در این مقاله ابتدا به بیان روش های مختلف تدریس و سپس به معرفی بهترین روش تدریس پرداخته ایم. نظر به اینکه دانش آموزان در مقاطع متوسطه اول و دوم احساس رقابت و هیجان بیشتری دارند شایسته است که از این احساس در روش درست و مسیر درست بهره جست. بهترین روش و شیوه مناسب تدریس به شکل کارگاه ریاضی است. به این صورت که ابتدا معلم کار تدریس را به طور کامل انجام داده سپس پس به تشویق دانش آموز در نشستن گروهی و حل سوالات کتاب به شکل گروهی می پردازد. به این منظور که دانش اموزان مطالب درسی را در تعامل با یکدیگر کامل تر بیاموزند. یادگیری به این روش بهتر، عمیق تر و پایدارتر است و می توان گفت تمام دانش آموزان کلاس به اهداف درسی ان جلسه دست یافته اند. همچنین نقش گروه در پیگیری تکالیف و انجام ارزشیابی را بررسی نمودیم.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
ماهیت خلاقیت و شیوه های آموزش و پرورش آن در دانش آموزان
نگین صمدی تبارزنجانی
تکنولوژی و فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش ریاضی
مرضیه سادات حسن پور - نادره حمیدی - فاطمه طالب پور آقاملکی
بررسی جایگاه گردشگری مذهبی
دکتر حسن فریدی - حمیدرضا فریدی - داود طالبی - زکیه شفیق
رابطه بین میزان استفاده از شبکه های اجتماعی و عملکرد تحصیلی با نقش میانجی انگیزه تحصیلی دانش آموزان دختر دوره دوم متوسطه شهر نکا
معصومه خلخالی - منیره بیابانی اسرمی
تأثیر کیفیت تدریس و محبوبیت مدرسان بر کیفیت اخلاقی دانشجویان در دوران اپیدمی کرونا (مطالعه موردی: دانشجویان دانشگاه آزاد محمود آباد)
امید سعادتی - علیرضا بناگر
بررسی تاثیر گذاری پرخاشگری بر میزان کیفیت تحصیلی دانش آموزان، مطالعه موردی دانش آموزان ناحیه ۱ زاهدان
علی باقری فر - شهرزاد شادمان - سمیه خسروی - ملیحه ایراندگانی
نقش تنظیم هیجانی و احساس تنهایی در پیش بینی مهارت های ارتباطی دانش آموزان
رها احمدی
نگاهی به برخی اقسام کشتی های تجاری
عرفان بابایی
بررسی تاثیرگذاری رشد تاب آوری بر میزان پرخاشگری(مطالعه موردی دانش آموزان ابتدایی زهک)
سعید سرگزی - علی جهانتیغ - ام البنین عربشاهی
مقایسه، یادگیری ریاضیات دانش آموزان متوسطه اول از طریق مجازی، با حضور در کلاس
آسیه رضاییان - علی شعبانی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0