0% Complete
صفحه اصلی
/
هشتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
تکنولوژی و فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش ریاضی
نویسندگان :
مرضیه سادات حسن پور
1
نادره حمیدی
2
فاطمه طالب پور آقاملکی
3
1- آموزش و پرورش بابل
2- آموزش و پرورش فریدونکنار
3- آموزش و پرورش قائم شهر
کلمات کلیدی :
تکنولوژی در آموزش ریاضی،فناوری اطلاعات و ارتباطات،تقویت یادگیری ریاضی
چکیده :
در این نوشتار بخش اول را با بیان مقدمه ای آغاز کرده ایم. در بخش دوم به تعریف و معرفی تکنولوژی آموزشی در تدریس ریاضی به عنوان رویکردی نو، پرداخته ایم. در بخش سوم به تأثیر فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) در تقویت یادگیری ریاضی اشاره کردیم. در بخش چهارم انواع تکنولوژِی و در بخش پنجم کاربرد آن در پیشرفت ریاضی را بررسی کردیم. در بخش ششم اصول به کارگیری تکنولوژی و در بخش هفتم نحوه سازماندهی منابع ICT و در بخش هشتم چگونگی ارزشیابی مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات را مطرح کرده ایم و در بخش نهم به بیان اهداف و سمت و سوی تکنولوژی آموزشی پرداخته ایم.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
معایب آموزش الکترونیکی و راهکارهای بهبود آن
عباس حیدری
مقایسه ویژگیهای شناختی دانشآموزان تیزهوش و عادی
سید ناصر حسینی مقدم - مهدی محمودی - معصومه السادات حسینی مقدم
امر به معروف و نهی از منکر از دیدگاه قرآن
مریم فرج زاده - حسن فریدی - حمیدرضا فریدی
ضرورتها و الزامات آموزش کارآفرینی در نظام آموزشی بهعنوان کلید توسعه پایدار
سیما سیمیاری - مهرزاد باروج کیاکلایی - پریسا کرد ناییج
بررسی مدیریت بحران آب و عوامل و پیامدهای آن در حوزه اقتصاد و محیط زیست
فاطمه سیر - زبیده برزگر بیزکی - ماندانا سیر
علاقه مندی به هندسه و ساده سازی مقاطع مخروطی
معصومه کدخدایی - عفت شیخی
بررسی تاثیر آموزش مبتنی بر یادگیری اکتشافی بر سرزندگی تحصیلی و اشتیاق به مدرسه در دانش آموزان پسر پایه ششم ابتدایی شهر خدابنده
علی یعقوبی
بررسی اثرات بکارگیری ابعاد مدل CRM بر عملکرد بازاریابی (مورد مطالعه: مشتریان بیمه پاسارگاد شمال کشور)
فاطمه روحی
ارائه مدل ساختاری اثر بازاریابی داخلی و خارجی بر عملکرد هیئت های ورزش کشتی مازندران
حسن حسین زاده
جادوی بازی ویادگیری درکلاس درس
نازنین زینب عظیمی - گلناز رضا علیزاده یکتا
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0