0% Complete
صفحه اصلی
/
نهمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
وفاق در مدارس و محیطهای آموزشی
نویسندگان :
وحید بنیسی
1
1- آموزش و پرورش هرمزگان
کلمات کلیدی :
وفاق،مدرسه،محیط آموزشی
چکیده :
وفاق در مدارس و محیطهای آموزشی هم به معنای ایجاد یک فضای همدلانه و همکاری بین دانشآموزان، معلمان و والدین است که میتواند از طریق چندین عامل کلیدی شکل بگیرد. وفاق به معنای همکاری و همبستگی بین اعضای جامعه آموزشی است، که باعث ایجاد فضایی مثبت و حمایتگر میشود. وفاق و همدلی در مدارس و محیطهای آموزشی، ستون اصلی ایجاد یک جامعه سالم و پویا است. زمانی که دانشآموزان در فضایی صمیمانه و همراه با احترام به یکدیگر رشد کنند، میتوانند مهارتهای اجتماعی قویتری کسب کرده و در آینده به شهروندانی مسئولیتپذیر تبدیل شوند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تحلیل محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی بر اساس توجه به آموزش حقوق کودک
مریم دیوسالار - محمد غفاری مجلج
تأثیر بهزیستی و سلامت روان معلمان بر پیشرفت دانشآموزان در مدارس ابتدایی – مورد مطالعه در آموزش و پرورش بیرجند
آمنه مرکی - پری مرکی
اثربخشی نقاشی درمانی گروهی بر هوش هیجانی دانش آموزان پسر
ماری محمدی
بررسی مزایا و معایب آموزش و یادگیری مجازی
زهرا هاشم پور - زهره هاشم پور
تحلیل استنادی مآخذ پایان نامه های فارغ التحصیلان دکتری رشته عمران دانشگاه سمنان (1390-1398)
محمد زمانی - صفیه طهماسبی
بررسی راهبردهای داربست سازی آموزشی در فرایند یاددهی و یادگیری
اکرم محمدلو - مریم محمدلو - رباب محمدی - حسن ایپکی
نماز، آرامش روحی و روانی و تعالی فرهنگی
حمیدرضا فریدی
شناسایی عوامل تاثیرگذار فناوری اطلاعات بر سواد اطلاعاتی
نادی علیزاده - نرگس نیک زاد
نگاهی به آموزش و پرورش در ایران و مقایسه آن با سایر کشورها
مرتضی خیر آبادی - محمد هادیان - معین رضایی - سید علی اصغر پرستاران
اثربخشی بازی درمانی شناختی- رفتاری بر مشکلات یادگیری در دانش آموزان ابتدایی
مژگان صفرنژاد - فاطمه الیاسی مصباح - اریج قیاسی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0