0% Complete
صفحه اصلی
/
چهارمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
تا ثیر روش های نوین تدریس(پرسش و پاسخ ، اعضای تیم و حل مسئله) بر میزان پیشرفت تحصیلی دانش آموزان پایه دهم دبیرستان دخترانه معراج چالوس سال97-98
نویسندگان :
فاطمه آقاجان زاده
1
زهرا حسن نیا گلسفیدی
2
فاطمه سلیمان پور
3
1- دانشگاه فرهنگیان
2- دبیرستان متوسطه معراج
3- فرهنگیان
کلمات کلیدی :
روش تدریس نوین ، پیش رفت تحصیلی، روش پرسش و پاسخ ، حل مسئله ، اعضای تیم
چکیده :
زمينه: روش تدريس مناسب از مهمترين پايه هاي كيفيت بخشي آموزش محسوب مي شود. بسياري از روا نشناسان تربيتي و مربيان آموزشي اعتقاد دارند، موقعيت يادگيري بايد چنان سازماندهي شود كه هر شاگرد بر اساس توانايي هاي خود به فعاليت بپردازد. پژوهش حاضر با هدف بررسي تأثير به كارگيري رو شهاي مختلف تدريس (سنتي، پرسش و پاسخ ، اعضای تیم و حل مسئله) بر پيشرفت تحصيلي دانش آموزان پایه چهارم مدرسه پورقاسم انجام شد. این پژوهش به روش نیمه تجربی و از طریق تهییه پرسشنامه محقق ساخته انجام شد. و داده های حاصل پس از جمع آوری و تشکیل نمودار مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. و دریافتیم که انتخاب روش تدریس و نحوه ارائه معلم بر میزان پیشرفت تحصیلی دانش آموزان تاثیر دارد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تحلیل کارکردهای فناوری اطلاعات در رابطه با هوشمندسازی مدیریت آموزشی مدارس شهرستان ایلام
زینب داودی - محمد ایدی
بررسی و تحلیل محتوای ساختار، نکات ادبی، دستوری و نگارش کتب فارسی مقطع ابتدایی همراه با نظرات معلم پایه دوم تاششم
علی آبادیان
بررسی رابطه سطح سواد و آموزش خانواده با هویت اجتماعی دانش آموزان
منصوره براری - علی رحیمی نژاد - محمد کبودتبار فیروزجائی
آینده پژوهی در آموزش ریاضی و مدیریت منابع انسانی
مریم یعقوبی - مهلا یعقوبی
پیشبینی عملکرد تحصیلی درس علوم تجربی دانشآموزان پایه ششم ابتدایی بر اساس درگیری شناختی تحصیلی
عارفه دهقانی فیروزآبادی - مهرداد دهقانی فیروزآبادی - محمد مهدی دهقانی فیروزآبادی
پیشایندها و پسایندهای یادگیری الکترونیکی در نظام آموزش عالی (مطالعه موردی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان شهر زاهدان)
ایمان بخشی - مهدی محمودی
ارزشیابی صحیح و نوین ریاضی
نادره حمیدی - امینه ناندوست کناری
نقش معلم در تربیت دینی دانشآموزان
سیده فاطمه حسینی نسب
راهبردهای فرهنگ سازی محیط زیست در آموزش و پرورش
فخرالسادات حلمی - محمد اسماعیل نصرآبادی
بررسی اثر بخشی روش تدریس مبتنی بر هنر در درس ادبیات فارسی دوره متوسطه دوم شهر چمستان
عقیل غلامی - رقیه ثقفی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0