0% Complete
صفحه اصلی
/
چهارمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
ارزشیابی صحیح و نوین ریاضی
نویسندگان :
نادره حمیدی
1
امینه ناندوست کناری
2
1- اداره آموزش و پرورش فریدونکنار
2- اداره آموزش و پرورش فریدونکنار
کلمات کلیدی :
سوال، ارزشیابی، آموزش، ریاضی
چکیده :
فرآیند ارزشیابی در هر نقطه ای از سازمان آموزش وپرورش نشان دهنده درجه نیل آن قسمت به اهداف تعیین شده است.ارزشیابی پیشرفت تحصیلی که بخش جدایی ناپذیر فرآیند آموزش و تدریس محسوب می شود . ابزاری است که با اجرای آن میزان تحقق اهداف آموزشی قابل اندازه گیری است. از آن جا که گام اول در ارزشیابی صحیح، آموزش و تدریس صحیح مطالب درسی به دانش آموزان است، در بخش اول این نوشته به تحلیل و بررسی تدریس صحیح، خصوصا درس ریاضی پرداختیم. در بخش دوم این نوشته تعاریفی از ارزشیابی و اهداف و انواع آن، و در نهایت در بخش سوم توضیحاتی در مورد ارزشیابی صحیح ریاضی و همچنین راهکار های نزدیک کردن ارزشیابی این درس به روش های نوین ارزشیابی را بیان کرده ایم. به عنوان معلم باید عمیقا باور داشته باشیم که هر دانش آموز قابلیت رشد و یادگیری را دارد به شرط آنکه ما آن ابزار سنتی را که بدون توجه به تفاوت های فردی، به دنبال یافتن نقطه ضعف هاست، رها کنیم و ابزاری بسازیم که توانایی های او را شناسایی کند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی تاثیر و نقش هوش مصنوعی بر کتاب درسی
فهیمه رضایی - کیان فقیه عبدالهی
پیوستنگاری فرهنگی حفظ زبانهای منطقهای ایران
رزیتا عیلانی
مقایسه عملکرد دانش آموزان نارسا نویس و عادی مقطع ابتدایی ناحیه 2 ساری در آزمون ادراکی – بینایی فراستیگ
فرزانه الهیار
SOME UNIQUENESS RESULTS FOR SUBSETS
Babak Khabiri
بررسی رابطه عملکرد تیمهای کاری با انگیزش ورزشی و پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان شهر بندرعباس
محبوبه اعتصامی - زینب حمدانی پور
بررسی و مطالعه ای بر آسیب شناسی روانی بازی های رایانه ای در میان دانش آموزان و نحوه کنترل آن
فاطمه غلامعلی زاده - سمیه پالی - فرشته گلی توانا - کبری نبئی
بررسی ابعاد شایستگی های سیاسی و اجتماعی معلم
شهربانو یوسفی - عبدالرضا نمازی - غلامرضا شیردل - عاتکه روشن
حل مساله زنجیره تامین حلقه بسته چند کالایی با استفاده از الگوریتم بهینه سازی نهنگ
مهدی ابراهیمی صبا - حمید توکلایی - میثم محمدی
چگونه اختلال بیش فعالی یکی از دانش آموزانم را برطرف کردم؟
نادر عبداله نژاد
آموزش علوم تجربی بر پایه استیم و چالش های پیشِ رو
منیره محمدزاده - علی محمدقائمی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0