0% Complete
صفحه اصلی
/
چهارمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
جایگاه آموزش باز و از راه دور
نویسندگان :
کبری نوروزیان
1
حمیدرضا فریدی
2
حسن فریدی
3
1- علمی کاربردی
2- دانشگاه فرهنگیان
3- علمی کاربردی
کلمات کلیدی :
آموزش، آموزش عالی، دانشگاه، آموزش از راه دور، آموزش باز
چکیده :
در عصر پیشرفته کنونی که با انفجار اطلاعات و جمعیت و پیشرفت های علمی و فناوری، همراه می باشد، آموزش از راه دور تنها راه حلی است که هر شهروندی را قادر می سازد تا به طور مؤثر در توسعه کشورش سهیم باشد. فناوری جدید نه تنها می تواند بر موانع ایجاد شده توسط فاصله فائق آید، بلکه می تواند تغییرات اساسی در شیوه آموزش ایجاد کند. آموزش از راه دور یادگیری طراحی شده ای است که به واسطه فناوری های گوناگون به ویژه ارتباطات الکترونیک در مکان ها و زمان های مختلف روی می دهد. با توجه به ویژگي های تغييرات همه-گیری و همه جایي، اجتناب ناپذیری، شتاب بالا، تأثيرات متفاوت و غيریكسان، نقش کنشگران محلي- ملي و نفش آموزش از راه دور به طور خاص در روند تغييرات، بررسي اين تأثيرات، در توسعه و آینده جامعه یكي از دغدغه های پژوهشگران در این زمينه مي باشد که در این مجال به طور گذرا به آن پرداخته شده است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
خوانش معنایی پارهای از نشانههای ارتباط غیرکلامی معلم – دانشآموز در مقطع ابتدایی
زهرا صالح زاده
مقایسه دو پروتکل تمرینی تعادلی و مقاومتی بر کارایی عملکرد مچ پا در والیبالیست های غیرنخبه با بی ثباتی مزمن مچ پا
حمیدرضا قزلسفلو - آرمین حیدری - امیرمحمد حیدری
مطالعه مروری برنقش فناوری اطلاعات در ایران
مهتاب نقیلو - حمید بهادر
اهمیت بکارگیری یادگیری ترکیبی در تدریس معلمان
مهناز خنیفر - سید فرحان حرمشاهی
بررسی شاخص رشد بهرهوری مالمکوئیست هزینه (همراه با مطالعه موردی روی شعب یک بانک تخصصی)
حسین ارژنگ
بررسی نقش اقتدار معلم در یادگیری دانش آموزان تک پایه و چندپایه در فضای واقعی کلاس درس و شبکه آموزشی شاد
مریم کرمی - میثم عیسی پور - رحمان صیدی - یوسف پرکاسی
رابطه تاب آوری با عملکرد تحصیلی با نقش میانجی خودکارآمدی در دانش آموزان دوره دوم متوسطه بخش بندپی غربی شهرستان بابل
سعید گری زاد فیروزجا - حسین دایی زاده
تاثیر حمایت اجتماعی درک شده بر استفاده از آموزش مجازی با نقش میانجی تفاوت فردی درک شده
خدیجه ابراهیمی نیاک
بررسی رابطه سبک زندگی خانوادگی و قانون گرایی
مریم خاکپور - ناهید رضایی
پیش بینی رابطه ی بین اشتیاق تحصیلی و تجربه ی یادگیری دانش آموزان پسر دوره ی دوم ابتدایی شهر ساری در سال تحصیلی 98-1397
آرش ابراهیم زاده - یوسف ساداتی - محمدعلی محجرخیری
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0