0% Complete
صفحه اصلی
/
هفتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
تاثیر حمایت اجتماعی درک شده بر استفاده از آموزش مجازی با نقش میانجی تفاوت فردی درک شده
نویسندگان :
خدیجه ابراهیمی نیاک
1
1- موسسه آموزش عالی خزر محمودآباد
کلمات کلیدی :
حمایت اجتماعی ادراک شده،استفاده از آموزش مجازی،تفاوتهای فردی درک شده
چکیده :
هدف اصلی پژوهش حاضر تعیین تاثیر حمایت اجتماعی درک شده بر استفاده از آموزش مجازی با نقش میانجی تفاوت فردی درک شده بوده است. جامعه آماری در این پژوهش کلیه دانش آموزان دختر دوره اول متوسطه شهرستان آمل رشته های نظری بوده اند. با استفاده از نمونه گیری تصادفی طبقه ای تعداد 312 دانش آموز به عنوان نمونه انتخاب شدند. روش پژوهش از نوع توصیفی – پیمایشی بود و جهت گرد آوری داده ها از پرسشنامه استفاده شد. به منظور تجزیه و تحلیل داده ها از مدل سازی معادلات ساختاری با استفاده از نرم افزار SmartPls3 استفاده شد. نتایج آزمون فرضیه های پژوهش نشان داد حمایت اجتماعی ادراک شده بر مولفه های استفاده از آموزش مجازی تاثیر معنی داری دارد. همچنین تفاوتهای فردی درک شده دانش آموزان در تاثیر حمایت اجتماعی ادراک شده بر استفاده از آموزش مجازی نقش میانجی دارد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تحلیلی بر ضرورت و اهمیت برنامه ریزی در دانشگاه ها
الهام صفاری - مهدی عالیشاه - سارا نصیری - پژمان تقی زاده
مدرسه شاد و با نشاط برای دانش آموزان
محسن معتمدی - محمدرضا محمدزاده رهنی - علی شیعه علی
اهمیت خانواده در هویت یابی نوجوانان
راضیه عباسی
روش های مختلف مدیریت استرس جهت پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
سمانه امیری - فوزیه کاکولاریمی - سمیه امیری - سیده محترم محسنی - نجمه رجبی بیجاربنه
نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در تحول اقتصادی و اجتماعی جوامع معاصر
مونا صداقت - اسماعیل لطیفی
شناسایی عوامل مدیریت فرهنگ و باورهای مذهبی در دوره متوسطه
پروانه مهرجو - ابوبکر علیپور اقدام
آیا بین هویت دانش آموزان و شادکامی در آنها رابطه وجود دارد؟
حوا خزائی علی آباد - سمیرا پناهیان
نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در تقویت خلاقیت معلمان مدارس ابتدایی استان مازندران
ام فروه محمدی
رابطه بین پذیرندگی شغلی و کمال گرایی در بین مدیران و معاونین مدارس ابتدایی مازندران
حاتمه رجبی نیا - جعفر نصیر ناتری
بررسی اثربخشی برنامه ترکیبی آموزش مستقیم و آگاهی واج شناسی بر کاهش غلط های املایی در دانش آموزان ابتدایی با اختلال یادگیری املا شهرستان فریدونکنار
آرمان غنی زاده بیدختی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0