0% Complete
صفحه اصلی
/
هشتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
بررسی راهکارهای نوین آموزشی در نظام آموزش و پرورش
نویسندگان :
معصومه خزایی کوهپر
1
فاطمه خزایی
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی چالوس
2- دانشگاه آزاد اسلامی چالوس
کلمات کلیدی :
آموزش و پرورش،راهکارهای نوین،نظام آموزشی
چکیده :
در طول سالیان متمادی تغییرات قابل توجهی در سبک تدریس ایجاد شده، اما با این وجود بخش هایی از آموزش همچنان تکرار می شوند. یک نکته مهم این است که در شیوه های نوین آموزشی با همه فراگیران به یک سبک رفتار نمی شود. لذا هدف از پژوهش حاضر «بررسی راهکارهای نوین آموزشی در نظام آموزش و پرورش» می باشد. . روش پژوهش حاضر از نوع کیفی بوده و شیوه گردآوری دادهها نیز مبتنی بر شیوه کتابخانهای و اسنادی میباشد که این دادههای به دست آمده با رویکرد توصیفی – تحلیلی در راستای رسیدن به موضوع پژوهش حاضر مورد تحلیل قرار گرفته است. نتایج پژوهش حاکی از آن است که شیوه های نوین آموزشی علاوه بر تلاش برای پیشرفت و رسیدن به هدف متعالی یادگیری و افزایش سطح سواداجتماعی، کمک شایانی به افزایش جذابیت کلاس و مربی خواهند کرد. از این رو در کلاس هایی با شیوه های نوین آموزشی دانش آموزان در هر سنی هم که باشند هرگز سال های تحصیلشان را فراموش نخواهند کرد. همین امر سبب می شود مهارت دانش آموزان افزایش یابد و آن ها را برای مقابله با هر نوع چالشی آماده می کند و با دانستن انواع روش تدریس نوین در ابتدایی نیز میتوانید خلاقیت اثربخش در دانشآموزان ایجاد کنید و پاسخ نیازها و چالشهای شاگردان را با روشهای نوین تدریس بدهید.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
اثربخشی طراحی آموزش رایگلوث بر یادگیری و خودکارآمدی تحصیلی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی شهرستان ساری
محمد صالحی - مهسا غلامحسین زاده - سحر کاوه
تاثیر خرد سازمانی بر رضایت شغلی و اثربخشی سازمانی
الهام خسروی پور
روشی نوین جهت بهبود امنیت احراز هویت معلمان و دانشآموزان در سیستم آموزشی آنلاین و آزمونهای برخط در مدارس
سیده کلثوم سیدی منش - فروغ بامداد - مریم سلیمانپور
کارآیی و عوامل مؤثر بر رشد توانایی فضایی
فاطمه مقدسی - محمدجواد اسلامپور - مهدیه اجدادی
نگرشی بر صور فلکی
سید امیرعلی سید صالحی - سجاد جویا
بررسی تجربه زیسته نومعلمان در خصوص انطباق آموزش های دانشگاه فرهنگیان با واقعیت های مدرسه ای
مسعود اسلامی کلیجی - بهزاد خلیلی دیز آبادی - طلعت اسدپور - محدثه رنجبر کلاگری - سید معصومه موسوی کشکا
چگونه توانستم مشکل یادگیری علی در درس ریاضی را بهبود ببخشم؟
فاطمه امیرزاده - یاسر درتاج
نقش رویکردهای آموزش کارآفرینی بر مقاصد کارآفرینی
فاطمه اسحاقی خیرود کنار
چگونه توانستم میزان علاقمندی و در پی آن کیفیت یادگیری درس علوم را در دانش آموزان کلاس پنجم افزایش دهم.
نفیسه علمی نیک
رابطه آموزش های فنی و حرفه ای با کارآفرینی و اشتغال
سمانه شاه حسینی - حجت اله سیفی - آرزو رنجبر
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0