0% Complete
صفحه اصلی
/
هفتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
چگونه توانستم مشکل یادگیری علی در درس ریاضی را بهبود ببخشم؟
نویسندگان :
فاطمه امیرزاده
1
یاسر درتاج
2
1- فرهنگیان پردیس بنت الهدی صدر بوشهر
2- دانشگاه فرهنگیان
کلمات کلیدی :
مشکل یادگیری،ریاضی،اقدام پژوهی،پایه اول ابتدایی
چکیده :
پژوهش حاضر با هدف بررسی مشکل یادگیری درس ریاضی در یکی از دانشآموزان صورت گرفتهاست. در این پژوهش تلاش شدهاست راههای گوناگون برای خروج از وضع فعلی و رسیدن به وضع مطلوب مورد بررسی قرار گیرد؛ به نحوی که مشکل یادگیری دانشآموز با راهها و روشهای مختلف مرتفع گردد و به حقیقت و علت مشکل دست یافت. این پژوهش به شیوه اقدامپژوهی صورت گرفته و در آن به رفع مشکل علی، دانشآموز پایه اول ابتدایی یکی از مدارس شهر بوشهر پرداخته شدهاست. روشهای بهکار گرفتهشده عبارتند از؛ استفاده از بازی و قصهگویی. پس از اجرای طرح نتایج مفیدی بهدست آمد که از جمله آنها میتوان؛ به افزایش دقت و کاهش حواسپرتی، تشخیص جهتها، بهبود الگویابی و دستهبندی اشاره کرد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
رابطه بین استرس والدگری و سلامت معنوی
سیدرحمت اله موسوی مقدم - بهشته مرادی - سیده مریم عبداللهی
پیامدهای حمایت سازمانی ادراک شده در معلمان
سیده قدسیه کاملی
تاثیر نوآوری و خلاقیت درکارآفرینی جهت تشویق دانشجویان به کارفرینی
مرتضی ابراهیم نژاد افروزی - مهیار کریمی
الگوی نوین تدریس با رویکرد آموزشی TRIZ
مریم حسین پور
بررسی عوامل موثر بر ترک تحصیل دانش آموزان ابتدایی (مطالعه موردی دانش آموزان ناحیه ۱ زاهدان)
علی باقری فر - مریم نوری ورمال - لیلا نظری - طاهره سامانی
سواد بدنی، آموزش مجازی و سواد دیجیتال دانش آموزان
محمد حسین میرسلیمانی - حکیمه سادات موسوی نژاد - مریم نیک نژاد - فاطمه کوثر - ملیکا سادات راسخ
بررسی مؤلفه های حیاتی در مدیریت بازار
سیدجمال پورهاشم
بررسی تاثیر آموزش مهارت های زندگی در کاهش رفتارهای نامطلوب کلاسی دانشآموزان دارای اختلال ADHD
فرشید خدرلو
تاثیر فضای آموزشی بر یادگیری
بهزاد نیازی مغانلو
A review of Teachers’ Language Assessment Literacy in the Context of Iranian Public EFL Education
Seyyed Morteza Hashemi Toroujeni - Mohammad Reza Ebrahimi
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0