0% Complete
صفحه اصلی
/
هفتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
ارزشیابی کتاب ریاضی پایه چهارم ابتدایی بر مبنای همسویی با برنامه درسی ملی
نویسندگان :
لیلا انگشتان
1
1- دانشگاه آزاد چالوس
کلمات کلیدی :
ارزشیابی،کتاب ریاضی،برنامه درسی ملی
چکیده :
این پژوهش با هدف ارزشیابی کتاب ریاضی پایه چهارم ابتدایی بر مبنای همسویی با برنامه درسی ملی انجام یافته است. روش تحقیق از نظر هدف کاربردی، روش توصیفی از نوع پیمایشی بوده است. جامعه آماری آن معلمان ابتدایی شهرستان چالوس در سال تحصیلی 1400-99 که مشغول به تحصیل بوده و تعداد آنها 35 نفر براساس روش نمونهگیری کرجسی مورگان انتخاب و برای جمعآوری اطلاعات از پرسشنامه محققساخته بهره برده و برای تجزیه و تحلیل دادهها علاوهبر شاخصهای گرایش مرکزی از آزمون t برای تحلیل دادهها استفاده شد. نتایج یافتهها حاکی از آن است که بحث اعمال و روابط ریاضی از مطلوبیت مناسب برخوردار بوده، همچنین اجرای رویههای ریاضی، صورتبندی مسائل ریاضی، استدلال کردن، درگیر شدن مطلوب و با برنامه درسی ملی همسویی و همخوانی دارد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
موانع استفاده از تجارت الکترونیک و حل موانع آن
فاطمه قاسمی - رقیه محمدی
تاثیر برخی شیوه های نوین تدریس در دستیابی فراگیران به تفکر انتقادی
فاطمه مرادی - سعیده مرادی - زینب مرادلو
بررسی توانایی طرح مسأله دانشجویان رشته ریاضی در یک موقعیت ساختار یافته
مهدیه اجدادی - ابراهیم ریحانی
بررسی اثر آموزش مدیریت استرس و همکاری گروهی بر ارتقا توانمدی های حل مسائل دانش آموزان ابتدایی شهرستان ساری
حسین حمیدی نفت چالی - مریم نوری چورتی - علی غلامی عالمی
شناخت تغذیه و بهداشت غذاهای کاربردی در دوران بیماری ویروس کرونا
مریم ربیعی
Ideals of Hyper-Invariant Isomorphisms and Questions of Uniqueness
Babak Khabiri
عوامل موثر بر توسعه متوازن رشته های تحصیلی آموزش متوسطه
رضا مردانی قهفرخی
بررسی مولفه های موثر حمایت و رفاه سازمانی کارکنان بر میزان تعادل کار و زندگی
حمیدرضا رضوی - سعید امامقلی زاده - سیدعبدالله حسینی کبریا - علی کریم نژاد
بررسی تأثیر آموزش روش های مطالعه خواندن اجمالی و تندخوانی بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان متوسطه اول عضو کتابخانه امیرپازواری شهرستان بابلسر
سمیه سلطان زاده بالی - صفیه طهماسبی لیمونی - میترا قیاسی
مزیت رقابتی مدیریت دانش بر بحران بیماری کرونا در سازمان آموزش و پرورش
فرشته چاری سرستی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0