0% Complete
صفحه اصلی
/
هفتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
تعامل بین افراد، اطلاعات و نوآوری: سواد اطلاعاتی به عنوان زیربنای رفتار کاری نوآورانه – مورد مطالعه در آموزش و پرورش
نویسندگان :
مرضیه زرودی
1
1- داانشگاه آزاد چالوس
کلمات کلیدی :
یادگیری در محل کار،رفتار کاری نوآورانه،سواد اطلاعاتی،رفتار اطلاعاتی
چکیده :
یادگیری در محل کار و نوآوری به رهبری کارمند مرتبط هستند. به عنوان مثال، اشتباهاتی که هنگام یادگیری انجام می شود ممکن است باعث نوآوری شود. در این مقاله نقش سواد اطلاعاتی در یادگیری رفتار کاری نوآورانه در محیط کار و رفتارهای اطلاعاتی مرتبط با آن که امکان توسعه رفتار کاری نوآورانه را فراهم میکند، بررسی شده است. بنابراین تعامل بین افراد، اطلاعات و نوآوری تمرکز اصلی است. یافته ها از تجزیه و تحلیل داده های تولید شده در دوازده مصاحبه نیمه ساختاریافته که در آموزش و پرورش انجام شده است، به دست می آید. ادراکات کارکنان در مورد نقش اطلاعات در محل کار، و نقش آن در حمایت از یادگیری رفتار کاری نوآورانه، بررسی شده است. تجزیه و تحلیل نشان می دهد که: (1) مهارت های سواد اطلاعاتی به عنوان یک پیش نیاز برای یادگیری در محل کار عمل می کند. (2) رفتارهای اطلاعاتی از یادگیری رفتار کاری نوآورانه پشتیبانی می کند. (3) منابع اطلاعاتی متنوعی از کارمندان حمایت میکنند، زیرا یاد میگیرند نوآورانه رفتار کنند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
اثر بخشی بازی درمانی گروهی با رویکرد شناختی رفتاری به والدین در کاهش علائم کم توجه/بیش فعال ADHD) ) دانش آموزان مقطع ابتدایی
اسماعیل مردانی زاده - خاطره فلاح - سکینه نگهبان - فهیمه شاهرخی
کلیات آموزش مجازی و بررسی مدلهای طراحی آن
محمد باقری دادوکلایی - پوریا گلپایگانی
بررسی و اهمیت آرشیو دیجیتال منابع دیداری در برنامه سازی صدا و سیمای مرکز مازندران
سید علی اصغر رضوی - زینت حبیبی خاکی - علی قدیمی
تبيين چالشهاي بينالمللي كردن برنامههاي درسي در آموزش عالي ايران
شهرزاد سرخوش - پروانه کهریزی - بتول فقیه آرام
رابطه آموزش های فنی و حرفه ای با کارآفرینی و اشتغال
سمانه شاه حسینی - حجت اله سیفی - آرزو رنجبر
مزایا و معایب شبکه های اجتماعی برای کودکان و نوجوانان
عبدالله عزیزی - یاسین خانی - فرهاد ویسی
بررسی راهکارهای عملی ارتقای سطح هوش معنوی دانش آموزان
امیر پوراحمدعلی - فاطمه رضازاده
کاربرد نظریه یادگیری گشتالت در برنامه ریزی درسی
مرزبان ادیب منش
تحلیل و واکاوی ابعاد کیفیت آموزش در نزد دانشجویان دستیاری دانشگاه علوم پزشکی مازندران: مطالعه کیفی
سمیرا اکبرى - بهرام طهماسبی
آسیب شناسی شیوع کووید 19 بر آموزش و پژوهش در مدارس
مهدیس شاهینی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0