0% Complete
صفحه اصلی
/
ششمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
تاثیر کتابخوانی بر یادگیری ریاضی
نویسندگان :
مریم یعقوبی
1
مهلا یعقوبی
2
مهدی احمدی پور
3
1- دانشگاه ازاد علوم و تحقیقات ساری
2- دانشگاه آزاد بابل
3- آموزش و پرورش محمودآباد
کلمات کلیدی :
کتابخوانی، نگرش، یادگیری، علاقهمندی.
چکیده :
هدف از این پژوهش بررسی ارتباط بین کتابخوانی و یادگیری و علاقهمندی دانشآموزان ریاضی میباشد و بعد از بیان اثرات کتابخوانی و ریاضی بر افراد به ارتباط این دو موضوع اشاره نمودیم. بررسی حاصل و اهداف تعیین شده طبق پیشبینی انجام شده بسیار به مطلوب نزدیک بود زیرا بعد از گروهبندی تصادفی و فعالیتهای مشخص شده متوجه تغییر نگرش، کاهش استرس دانشآموزان در همه مراحل یادگیری ریاضی شدیم که نتیجه بهطور خلاصه در جدول ثبت گردید.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
رویکردها وکاربست کوچینگ، بر فرآیند آموزش درس عربی
اکرم واعظیان
بررسی اثر حاکمیت شرکتی بر رابطه بین مدیریت سود و کیفیت افشا
سیروس کلوانی
سه گانه ی طلایی بازی در ریاضیات: بازیکن های فراگیر، کُنش های یادگیری و نمایه عمل در نتیجه
معصومه حسنی سوخت آبندانی - مریم یعقوبی
نگاهی به آموزش و پرورش در ایران و مقایسه آن با سایر کشورها
مرتضی خیر آبادی - محمد هادیان - معین رضایی - سید علی اصغر پرستاران
علاقه مند سازی دانش آموزان به کلاس مجازی با استفاده از روش های نوین آموزش(مطالعه موردی: دبستان نماز منطقه مرزن آباد)
فاطمه تیرگرفاخری - محمد جواد سینکایی چتن - لیلی آرزومندی
بررسی شناسایی عوامل موثر بر قصد کارآفرینانه کسب و کارهای بین المللی (مطالعه موردی: دانشجویان پیام نور استان مازندران)
عارف آرین - باقر باقریان کاسگری
بررسی نوآوری در آموزش و پرورش به منظور ارائه مدل
محمدتقی معتمدی تلاوکی - داود حامدنژاد - خدیجه قربانی ولیک چالی
بررسی ارتباط توانمندسازی شغلی با عزتنفس و نقش واسطه ای کامیابی شغلی در کارکنان اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی
سیده طاهره موسوی راد - نفیسه ایلخانی
فرصت ها و تهدید های کتب کمک درسی در آموزش ریاضیات
محمد فلاح - زینب قادری دستجردی
طراحی الگوی مفهومی عوامل موثر بر توسعه سوادآموزی مبتنی بر زیست بوم جدید (بحران ویروس کرونا)
یاسر درتاج - فاطمه امیرزاده
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0