0% Complete
صفحه اصلی
/
هشتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
علاقه مند سازی دانش آموزان به کلاس مجازی با استفاده از روش های نوین آموزش(مطالعه موردی: دبستان نماز منطقه مرزن آباد)
نویسندگان :
فاطمه تیرگرفاخری
1
محمد جواد سینکایی چتن
2
لیلی آرزومندی
3
1- آموزش و پرورش شهرستان چالوس
2- آموزش و پرورش شهرستان چالوس
3- اموزش و پرورش شهرستان قم
کلمات کلیدی :
آموزش مجازی،تکنولوژی آموزشی
چکیده :
یکی از مهم ترین واساسی ترین سوالاتی که در ذهن کارشناسان و معلم های واقعی نقش بسته است ،آن است که چگونه می توان مفاهیم آموزشی را در ذهن مخاطبین نهادینه کرد وهریک از آنان به فراخور تجربه و حوصله خود راه حلی را برای برون رفت از چالش پیش رو پیشنهاد می کنند. ازجمله، موضوعاتی که مطرح می شود مساله نقش تکنولوژی آموزشی در تسهیل آموزش هاست. این گونه معلمان از برنامه ها و وسایل کمک آموزشی بیشتر از از همکاران خود استفاده می کنندو اغلب خود مبادرت به ساختن ابزارها و وسایل کمک آموزشی می نمایند. چنین معلمانی قادرند از کمترین امکانات بیشترین بهره برداری ها را بنمایند. در این پژوهش با هدف ایجاد کلاس فعال و با نشاط در کلاس مجازی، نقش استفاده از وسایل کمک آموزشی و تدوین مطالب به صورت powerpoint و فیلم آموزشی و انواع روش های مشارکتی و فناوری های نوین مورد بررسی قرار گرفته است. نتایج نشان می دهد که روش های استفاده شده در افزایش میل و رغبت دانش آموزان برای حضور در کلاس درس موثر بوده است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
ضرورت غنی سازی محیط (خانه و مدرسه) و ارتقاء سطح انگیزه ورزشی دانش آموزان
ملیحه فاضل
ارزیابی آسایش حرارتی در فضاهای آموزشی مورد خراسان شمالی شهرستان سنخواست
زهرا لعل سازگار - محمد باعقیده
بکارگیری مدیریت دانش برای ارتقای مدیریت آموزشی در دانشگاه های پژوهشی
نساء گلپایگانی
چالش های تولید کاغذ در کارخانه تولید کاغذ اوراق بهادار (تکاب)
سید محمود گلمایی
تأثیر سرمایه های اجتماعی بر کیفیت بخشی یادگیری با نقش میانجی بهزیستی روانشناختی (دانش آموزان مقطع متوسطه دوم شهرستان نور)
بهناز کوزه گر کالجی - فرانک پایدار
بررسی تاثیر سبکهای فرزند پروری والدین بر رفتار خود تنظیمی در یاد گیری دانش آموزان با نقش میانجی گری خود کارآمدی مطالعه موردی مدارس متوسطه اول دولتی دخترانه شهرستان محمودآباد
عباس کارگر - فرشته یدالهی
شناسایی نقاط قوت و ضعف یادگیری الکترونیکی در ایجاد تعاملات مناسب میان خانواده و مدرسه
رضا جباری - مهدی محمودی
چگونه توانستیم علاقهمندی دانش آموزان پایه نهم را به مباحث تاریخی درس مطالعات اجتماعی بیشتر کنیم؟
نوشین نقی پور ایوکی - فاطمه خادمی
اثربخشی آموزش توجه برعملکرد برکاهش اختلال املایی دانش آموزان ابتدایی
طیبه یزدانی - نفسیه خورشیدی - فاطمه سورتیجی اوکرکایی
علل کم توجهی به باورهای دینی در بین دانش آموزان دبیرستانی
اکرم میرمحمدی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0