0% Complete
صفحه اصلی
/
نهمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
مهم ترین چالش های مداوم برای آموزش همگانی
نویسندگان :
شکوفه مؤمنیان
1
مهدی مؤمنیان
2
جعفر نصیر ناتری
3
1- دانشگاه فرهنگیان نوشهر
2- دانشگاه فرهنگیان نوشهر
3- دانشگاه فرهنگیان نوشهر
کلمات کلیدی :
آموزش همگانی،کیفیت آموزش،چالش ها،نابرابری اجتماعی
چکیده :
آموزش همگانی به عنوان یکی از ارکان اساسی توسعه اجتماعی و اقتصادی، با چالشهای متعددی مواجه است که مانع از تحقق آن میشود. این مقاله به بررسی مهمترین چالشهای مداوم برای آموزش همگانی میپردازد. نابرابریهای اقتصادی، دسترسی محدود به منابع آموزشی، کیفیت پایین آموزش، تبعیضهای اجتماعی و فرهنگی، بحرانهای سیاسی و اجتماعی، چالشهای فناوری و دیجیتالی شدن، و عدم توجه به نیازهای خاص گروههای مختلف، از جمله موانع اصلی در مسیر آموزش همگانی هستند. برای دستیابی به آموزش همگانی مؤثر، نیاز به همکاری بین دولتها، سازمانهای غیردولتی و جوامع محلی است تا فرصتهای برابر را برای همه فراهم کنند و به این چالشها پاسخ دهند. واژگان کلیدی: آموزش همگانی، کیفیت آموزش، چالش ها،
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تاثیر خلاقیت دانش آموزان بر یادگیری آنان از دیدگاه معلمان (مورد مطالعه: معلمان مقطع ابتدایی شهرستان چالوس)
حاتمه رجبی نیا - جعفر نصیر ناتری
تاثیر روش های نوین تدریس در میزان یادگیری لغات زبان انگلیسی در دانش آموزان پایه هفتم: تجربه ای عملی
سید بهنام علوی مقدم - مهدیه افراسیابی
نقش معلم درمقابل نقش دانش آموزان در فرایند بهبود روند آموزش
مرتضی حصاری - نورخدا خزایی - مهدیه عمادی نوری
مزایا و معایب آموزش آنلاین ریاضیات در طول همه گیری COVID-19
جواد توکلی دارگانی
کاربرد خطوط موازی با محورها در رشته مهندسی
مریم زارع
کارگاههای گفتوگو با والدین روشی موثر در ارتباط اثربخش خانوادهها با مدرسه
قاسم برجسته
بررسی نقش بازاریابی تجربی بر مشارکت تفریحی در ورزش در باشگاه های ورزشی استان آذربایجان شرقی
روح الله کرمی - بهمن ولی نژاد - سید یوسف حاجی اصغری
بررسی رابطه بین سبک های قدرت مدیران مدارس ابتدایی و رفتارهای حرفه ای معلمان در مدارس روستایی شهرستان چالوس سال 1403
حکیمه عظیمی - رسول رستمی - مهدی صفائی
تاثیر تمرین های فراتدریس بر توانمندسازی حرفه ایی معلمان
احسان عمویی اسرمی - فریبا قربانی مجی - خدیجه عباسی رستمکلاته
رابطه هوش هیجانی و عملکرد عصب روانشناختی با ناگویی هیجانی در دانش آموزان دختر نمونه دولتی مقطع متوسطه دوم کردکوی
اشرف السادات اکبری - سعیذ زرگران - مریم شیخ زاده
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0