0% Complete
صفحه اصلی
/
هفتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
جایگاه آموزش مجازی در اسناد بالادستی تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران
نویسندگان :
عارفه روشن طبری
1
فاطمه هدایتی
2
سینا مهدی زاده
3
آرش زابلی
4
1- موسسه آموزش عالی آمل آمل
2- دانشگاه پیام نور آمل
3- دانشگاه فرهنگیان
4- دانشگاه پیام نور آمل
کلمات کلیدی :
کرونا،آموزش مجازی،تعلیم تربیت،فناوری،اسناد بالادستی
چکیده :
در این نگارش بر اهمیت آموزش مجازی به عنوان یکی از بسترهای آموزش و مصادیق فناوری آموزشی پرداخته شده است، آموزش مجازی یا یادگیری الکترونیک از سال های گذشته در برخی از کشورها به عنوان آموزش مکمل یا در موقعیت های خاصی نیز به عنوان تنها بستر آموزش (دانشگاه پیام نور) استفاده شده است، اما با شیوع کرونا بود که این شیوه آموزشی بصورت فراگیر و جامع بکار بسته شد و در این مقاله نویسندگان به بررسی این شیوه آموزش در اسناد بالادستی تعلیم وتربیت رسمی کشورمان پرداخته اند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
ارزیابی میزان خوانایی کتاب هدیه های اسمانی پنجم ابتدایی بر اساس روش فلش ،گانینگ فوگ،مک لافلین،پاور و سامنر و کرل
بهار ستارزاده
شناسایی و راه کارهای مواجه با چالش های نظام آموزش ابتدایی در ایران
فاطمه کشوری محبوب
رابطه هوش عاطفی و مدیریت مشارکتی مدیران مقطع متوسطه
محمد بخش درخشیده - عبدالغفور خطیبی - سعیده بلوچ - فریبا دهقان دولتی - هــارون جــدگال
آموزش مهارتهای اجتماعی به دانشآموزان در مدرسه
کوثر رضایی
رابطه بین هوش هیجانی با انتظارات شغلی دانشجو معلمان
پژمان تقی زاده - ایوب بابایی
آموزش و پژوهش در دانشگاه ها و مدارس
رضا قاسمی - رسول شریفی نجف آبادی
رابطه حمایت سازمانی ادراک شده و کیفیت زندگی کاری با انگیزش شغلی (مطالعه موردی: معلمان دوره ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه 2 شهر ساری)
علی رنجبر تیرتاشی - حسین رحیمی چورتی
تحقق عدالت و نصیب آموزشی برابر در نظام آموزش رسمی
سیمین امینی زارع
ارتباط آموزش وپرورش با محیط زیست
سیده سمانه هاشمی منش
Noetherian Stability for Conditionally Convex Moduli
Ghorban Ghasemi - Kamran Rahimimoghadam
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0