0% Complete
صفحه اصلی
/
هشتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
ارائه روشی جهت تخصیص منابع مبتنی بر یک الگوریتم ژنتیک در اینترنت اشیا
نویسندگان :
مرتضی غضنفری
1
مهران خوش قلب
2
اسماعیل ملک زاده سرایی
3
1- دانشگاه فنی حرفه ای محموداباد
2- دانشگاه فنی حرفه ای محموداباد
3- دانشکده فنی و حرفه ای محموداباد
کلمات کلیدی :
اینترنت اشیا،الگوریتم ژنتیک،منابع خدمات
چکیده :
با توجه به اینکه انواع مختلف اینترنت (اشیا) در طیف گسترده ای از مناطق مستقر می شوند ، نیاز به استفاده از منابع مختلف IoT به صورت پویا برای انجام وظایف کاربر ایجاد می شود. ما این محیط را یک محیط IoT در مقیاس شهری می نامیم ، جایی که منابع مختلف IoT که برای انجام وظایف کاربر ضروری هستند ، مستقیماً از طریق دستگاه های تلفن همراه کاربران مانند تلفن های هوشمند آنها به یکدیگر وصل می شوند. از منابع IoT به عنوان منابعی استفاده می شود که بتواند یک سرویس کامپوزیت را پشتیبانی کند که وظایف کاربر را پشتیبانی می کند. در این محیط IoT در مقیاس شهری ، ایجاد اتصال مناسب بین یک سرویس و منبع IoT ضروری است تا بتوانید یک سرویس کامپوزیت را برای یک کار با موفقیت انجام دهید. در این مقاله ، ما یک رویکرد تخصیص منابع خدمات ارائه می دهیم که انتقال داده ها را بین دستگاه های تلفن همراه کاربران به حداقل می رساند و به طور مؤثر با محدودیت های این نوع محیط ها مقابله می کند. ما مشکل تخصیص منابع را به نوعی از مشکل محدود حداقل سطح درخت پوششی تبدیل کردیم و از یک الگوریتم ژنتیکی استفاده کردیم تا زمان لازم برای تولید یک راه حل تقریبا بهینه را کاهش دهد. ما همچنین یک تابع تناسب اندام و یک برنامه رمزگذاری را تعریف کرده ایم تا الگوریتم ژنتیکی را به روشی کارآمد بکار گیریم. رویکرد پیشنهادی هنگامی که برای یافتن راه حلهای تقریبا بهینه استفاده میشود، میزان موفقیت 97٪ را نشان می دهد.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی رابطه توسعه ی حرفه ای معلمان با تکنولوژی آموزشی
محنا فقیه عبدالهی - زهرا گلیج - مبینا زین العابدینی - فائزه مشهدی هراتی
نقش سرمایه اجتماعی و سرمایه فکری در پیش بینی اشتیاق شغلی معلمان مقطع ابتدائی
منصوره پورحسنی - زینب نصیر نیا
بررسی رابطه ی بین تکالیف و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دبستان مختلط شهرستان چالوس در سال تحصیلی 1402 - 1403
مهدی صفایی - زینت علی کلاری - کبری مهدیزاده
اثربخشی آموزش با رویکرد مثبتنگر بر تنظیم هیجانی و تحریفهای شناختی مادران دارای کودک کمتوان ذهنی
اشرف السادات اکبری
مروری بر ارزشیابی توصیفی در آموزش ابتدایی
فاطمه پاشا - مهدی حسن تبار خوشرودی - زهرا ردایی
بررسی ویژگی های شخصیتی معلم در کلاس درس ؛ مطالعه ویژه مقطع ابتدایی
عادل تقی پور
بهبود یادگیری در فرایند آموزش با استفاده از تجزیه و تحلیل یادگیری
مریم شکوهی - زهرا اسکندری
بررسی تاثیر خواب بر پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان ابتدایی شهرستان ساری با توجه به نقش واسطه ای پلتفرم های یادگیری
سیده فاطمه زهرا عباسی درواری - خیرالله قابلی - فاطمه یوسفی - سید محمد صادق ادیانی راد
نقش ارضای نیازهای بنیادی روانشناختی بر آمادگی معتادان در ترک اعتیاد
وحید سلیمان باری - رحیم شبانی
طراحی مدل تاثیر فناوری اطلاعات بر خودکارآمدی دانشجویان دانشگاه پیام نور مرکز تبریز
نیر ترقیخواه دیلمقانی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0