0% Complete
صفحه اصلی
/
سومین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
بررسی بازتاب برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک در بازاریابی و مدیریت بازار
نویسندگان :
سیدجمال پورهاشم
1
1- پیام نور
کلمات کلیدی :
برنامه ریزی استراتژیک،مدیریت استراتژیک،بازاریابی،مدیریت بازار،بازتاب برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک
چکیده :
بازاریابی و مدیریت بازار بی شک یکی از مهمترین عوامل کلیدی موفقیت برای سازمان ها هستند.اهمیت این دو مؤلفه با عث گردیده است که سازمان ها از نگاه کوتاه مدت و عملیاتی به آنها پرهیز نمایند و با نگاهی استراتژیک که برگرفته از یک هوشی رقابتی است به آنها نظر بیندازند و در مورد آنها به اتخاذ تصمیمات راهبردی وجامع بپردازند.برنامه ریزی استراتژیک به جهت گیری های بلند مدت سازمان ها می پردازد و تصویری از آینده سازمان را با توجه به منابع و امکانات آن تداعی می کند.شاید به نحوی مدیریت استراتژیک را بتوان قلب فعالیت های یک واحد تجاری دانست که می تواند به نوعی تضمین کننده اجرای صحیح برنامه ریزی استراتژیک در سازمان ها باشد.بنابراین موفقیت عملیات و فعالیت های بازاریابی و مدیریت بازار ممکن نخواهد بود مگر آنکه در زیرسایه چتر قدرتمند برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک قرار گیرند.در این تحقیق ما به دنبال این موضوع هستیم که آیا دو مؤلفه مذکور یعنی برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک در بازاریابی ومدیریت بازاریابی سازمان ها یا واحدهای تجاری مؤثر هستند و در صورت وجود تاثیر این دو مؤلفه بر بازاریابی و مدیریت بازاریابی، این تأثیر تا چه اندازه ای خواهد بود لذا تحقیق فوق را به دو بخش تقسیم کردیم در بخش اول به برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک،مزایا و فرآیند های مربوط به هریک و تفاوت آنها پرداخته شد و در بخش دوم مروری اجمالی به بازاریابی و مدیریت بازار داشتیم و به چگونگی انعکاس بازتاب برنامه ریزی و مدیریت استراتژیک بر دو مؤلفه اصلی بازاریابی و مدیریت بازاریابی اشاره گردید.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
تأثیر هوش مصنوعی بر میزان خلاقیت دانشآموزان متوسطه اول
مریم یعقوبی - فاطمه احمدیان
بررسی ارتباط روحیه رقابت-همکاری با اضطراب در بین معلمان ابتدایی
عباسعلی معافی - محمودرضا نظری - رضا براری
اثر بخشی بازی های آموزشی بر بهبود خلاقیت دانش آموزان کلاس اول در درس فارسی راهکار های عملی انگیزه بخشی به معلم و مربی
خورشید کرمیان - زینب نصیر نیا - خدایار دژکامه
چگونه توانستیم ضعف دیکته نویسی یاسین، دانشآموز پایه ششم را در سال تحصیلی 1400-1399 بهبود ببخشیم؟
معصومه عسگریان - محدثه امینی نیا - معصومه کاظمی - محمد قربان پور
توجه به کیفیت تدریس ضرورتی اجتناب ناپذیر در قرن جدید
آمنه پراشی - پریسا زارع
تاثیر سرمایه های اجتماعی و فکری بر بهبود نرخ بهره وری در شرکت های صنعتی استان مازندران
علی بابایی کارنامی - سیدعلی نبوی چاشمی - علی ثریایی
بررسی راهبرد آموزشی مغز محور، بر مبنای الگوی برنامه ریزی درسی اَکِر
منا ملکی - فاطمه رفیعی پور - زهرا نبئی
بررسی مولفه های پرورش خلاقیت در کتاب هنر دهم
صفرعلی شعبانی خطیب - مهسا فریدنیا
بررسی چالش ها و راهکارهای توسعه کارآفرینی آموزشی
سیدجعفر نجات - بهمن خسروی پور
اقدام پژوهی علاقمندی هنرجویان هنرستان به رشته کامپیوتر و بازار کار در آینده
زینب داودی - آرزو موسوی - معصومه همتی زاده
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0