0% Complete
صفحه اصلی
/
چهارمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
بررسی یک چارچوب پیشنهادی بین ابعاد رضایت درک شده دانشجویان و تمایلات رفتاری در پذیرش یادگیری الکترونیکی چندرسانهای تعاملی
نویسندگان :
فرامرز عظیمی رود کنار
1
اسمعیل زارعی زوارکی
2
1- دانشگاه آزاد اسلامی واحد الکترونیکی
2- دانشگاه علامه طبا طبائی
کلمات کلیدی :
روشهای آموزشی، چندرسانهای و آموزش الکترونیکی، یادگیری الکترونیکی، الگوریتم مربعات
چکیده :
نیاز به روشهای آموزشی یکپارچه برای ارتقاء محیط یادگیری الکترونیکی چندرسانهای تعاملی بهتازگی بهعنوان یک زمینه دارای اولویت در حمایت از کاربر خلاق ظاهر شده است. هدف این مطالعه، ارزیابی انتقادی و درک ارتباطات در چارچوب پیشنهادی بین ابعاد رضایت درک شده دانشجویان و تمایلات رفتاری در انتخاب یادگیری الکترونیکی چندرسانهای تعاملی است. در این پژوهش، چند مورد از مهمترینها بهعنوان چندرسانهای آموزشی درنظر گرفته شده است و در ادامه بررسی خواهند شد. یکی از مهمترین چندرسانهایهای آموزشی استفاده از صوت است که به صورتهای مختلفی بهکار گرفته میشوند. جامعه هدف، دانشجویان الکترونیکی دانشگاه خواجه نصیر بودهاند که تمامی آنها به ابزار موردنیاز برای یادگیری الکترونیکی دسترسی داشتهاند. بهطورکلی، این یافتهها با ارائه بینش به محققان، ابزار دقیقی برای سنجش میزان پذیرش خدمات چندرسانهای تعاملی و خدمات یادگیری الکترونیکی توسط کاربر خلاق فراهم میکنند و میتوانند تحقیقات در مورد خدمات چندرسانهای تعاملی و یادگیری الکترونیکی را با استفاده از رسانههای ارتباطی بهپیش ببرند.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
بررسی رابطه سبک رهبری خدمتگزار مدیران با یادگیری سازمانی در ادارات ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی
الهام حاجی پور - محمد شاهین فر - تکتم مطلبی پور - اعظم مصلحی
اثر بخشی بازی در تقویت مهارت نوشتن دانش آموزان مبتلا به اختلال نوشتن
فاطمه سلیمان پور - فاطمه آقاجان زاده - زهرا حسن نیا - مریم سلیمان پور
نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش
ام کلثوم غل��محسین زاده - میلاد جعفری
فناوری اطلاعات و ارتباطات با رویکردهای نوین در آموزش و پرورش
بهناز علویان عمرانی - زهرا براری
چالش های اجرای ارزشیابی توصیفی ( کیفی ) در مدارس
فاطمه هوشیار
اسلام و تربیت بدنی
سیده بتول حسینی
بررسی اثربخشی تدریس به روش مغز محور بر میزان تفکر انتقادی در دانش آموزان
بهمن سعیدی پور - ندا خداداده
برنامه درسی آمیخته با قصه گویی گامی در مسیر یادگیری
عاطفه مجدی کفشگری - سید امید حسینی کیاسری - آرمین عبدالله پور
اثربخشی نقاشی درمانی گروهی بر هوش هیجانی دانش آموزان پسر
ماری محمدی
اهمیت فراگیری مهارت های زندگی توسط دانش آموزان
فروزان ناصری - ثنا محمدزاده
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0