0% Complete
صفحه اصلی
/
هشتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
برنامه درسی آمیخته با قصه گویی گامی در مسیر یادگیری
نویسندگان :
عاطفه مجدی کفشگری
1
سید امید حسینی کیاسری
2
آرمین عبدالله پور
3
1- دانشگاه آزاد ساری
2- دانشگاه آزاد ساری
3- دانشگاه آزاد ساری
کلمات کلیدی :
یادگیری
چکیده :
این مقاله به روش مروری به بررسی تاثیر آموزش برنامه درسی آمیخته با قصه گویی بر یادگیری ، می پردازد .
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
اثربخشی بازی های گروهی بر مهارت های اجتماعی کودکان پیش دبستانی 5تا7ساله شهرستان شاهرود
زهرا قدس - مینا کافی
راهکارهای توانمندسازی کودکان خیابانی طبق سند تحول بنیادین
محمد اسماعیلی - المیرا بذرافشان
تببین مدل رگرسیونی بهرهوری نیروی انسانی و دانشآفرینی در ورزش با نقش میانجی تعلق خاطر کاری در معلمان تربیت بدنی بیرجند
عاطفه آبیار
بررسی نقش فناوری اطلاعات در آموزش و پرورش
سید جواد مومنی - مریم بادبر - افسانه بانی گل
بررسی ارتباط چابکی و هوش سازمانی با ایمنی در محیط کار در پرسنل آتش نشانی قم
مهدی رضای کاشانی
اثربخشی دوره های ضمن خدمت بر افزایش خودکارآمدی معلمان
فیروزه دوست بین - احسان فلسفی - احسان اله برومند - سمیه خاکپور
فرهنگ سازی استفاده از فناوری در آموزش ریاضی
مرضیه ذبیحی آزادبنی
تجربه هایی برای بهینه سازی یادگیری فراگیران در سطح کلاس
عفت شیخی
نقد وبررسی کتاب جدیدالتالیف حسابان دوازدهم
عفت شیخی - معصومه کد خدایی
چگونه توانستیم با برقراری ارتباط موثر انگیزه یادگیری ریاضی را در دانشآموزان بیفزاییم؟
مرضیه باقری آزادبن - نادره حمیدی
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0