0% Complete
صفحه اصلی
/
هشتمین کنفرانس ملی رویکردهای نوین در آموزش و پژوهش
عوامل موثر بر یادگیری آنلاین ادراک شده دانش آموزان
نویسندگان :
مرضیه حیدری
1
لیلا مقصودی
2
فاطمه بهادری
3
1- دانشگاه آزاد اسلامی آباده
2- دانشگاه آزاد اسلامی آباده
3- دانشگاه آزاد اسلامی آباده
کلمات کلیدی :
یادگیری ادراک شده،عوامل،آنلاین،دانش آموزان
چکیده :
با ورود به عصر اطلاعات، نهاد آموزش از نخستین نهادهایی است که دستخوش تغییرات اساسی شده است. فراگیر شدن استفاده از اینترنت و تکنولوژیهای نوین، افزایش اهمیت منابع انسانی و نیازها، پدید آمدن روشها و ابزارهای مختلف برای محیطهای علمی و کسب وکار،چالشهای متعددی درزمینهی روشهای آموزش به وجود آورده است. آموزش الکترونیکی به عنوان پارادایمی جدید، این حوزه را متحول ساخته است. با توجه به قابلیتهای بسیار بالای این سیستم آموزشی و حجم عظیم تقاضا برای آموزش و ناتوانی نظام آموزشی کنونی درپاسخگویی به آن، در باب ضرورت به کارگیری و اهمیت آموزش الکترونیکی تردیدی وجود ندارد. آموزشهای الکترونیکی از روشهای آموزشی نوینی است که در حال حاضر مورد توجه بسیاری از موسسات علمی و سازمانها قرارگرفته است. این نوع آموزشها در حقیقت کمبودها و کاستیهای روشهای آموزش سنتی را به نوعی برطرف کرده است و مزایا و فواید زیادی را برای موسسات علمی و سازمانها به ارمغان آورده است. لیکن عوامل مختلفی بر نتایج یادگیری آنلاین تاثیر می گذارد که در این پژوهش به بررسی برخی از عوامل موثر بر یادگیری ادراک شده آنلاین دانش آموزان پرداخته شده است. روش پژوهش توصیفی- مروری و ابزار گردآوري اطلاعات منابع كتابخانه اي، مجلات و سایت هاي معتبر بوده است.
لیست مقالات
لیست مقالات بایگانی شده
چگونه توانستم از افت تحصیلی دانش آموزم به دلیل فقر اقتصادی جلوگیری کنم.
فاطمه رنجبر خانیمنی - مهری احمدی - مرضیه عباسی - اکبر رستمی
بررسی روش تدریس استقرایی در مقطع ابتدایی
نگار کاری زاده
بررسی و شاخت علل وعوامل انحراف و کج روی نوجوانان
کریم عزیزی - سحر کاردان - احمدعلی محمودی - علی محسنی
رابطه بین سلامت سازمانی و درگیری شغلی معلمان ابتدایی
مهدیه هدایتی مهدی آبادی - احمد حاجی مرادی
بررسی شیوه های نوین تدریس(تکنولوژی آموزشی) و تاثیر آن بر یادگیری در دانش آموزان مقطع ابتدایی استان فارس
هادی محمد صادقی
عوامل موثر در تقویت آموزش املا نویسی دانش آموزان با الگوی تدریس فراشناختی
ملیحه السادات کاشی زاده - مهدی سلیمانپور
تاثیر کتابخوانی بر یادگیری ریاضی
مریم یعقوبی - مهلا یعقوبی - مهدی احمدی پور
ارزیابی برای یادگیری در مقابل ارزیابی یادگیری: کلیدی برای موفقیت ها و بهبود آموزشی در کلاسهای درس
بهرام مقدس
آداب و آثار سفر از منظر قرآن و حدیث
علیرضا همتی - حمیدرضا فریدی
رابطه کتابداری حقوقی و مدیریت دانش در کتابخانه ها
مجید شیرزاد - مریم مهدوی - رضاعلی حسین زاده
ثمین همایش، سامانه مدیریت کنفرانس ها و جشنواره ها - نگارش 40.3.0